تست هوش تصویری: اگر در 6 ثانیه قورباغه را پیدا کنید، چشمان عقاب دارید!


تست هوش تصویری: اگر در 6 ثانیه قورباغه را پیدا کنید، چشمان عقاب دارید!

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های...

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی در زمینه هوش بصری،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش تصویری برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان دقت نظر و تمرکز بینایی خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و تست هوش و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. این شما و این تست هوش تصویری قورباغه که اگر در ۶ ثانیه پیدایش کنید چشمانی به تیزبینی عقاب دارید!

تست هوش تصویری قورباغه

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، یک صحنه اتاق خواب کوچک و دنج نمایش داده شده است. دختری را می توان در این تصویر دید که با خرس عروسکی خود در تخت خواب قرار دارد. اما یک مزاحم هم در اتاق خواب وجود دارد که از دید پنهان است. این چیزی نیست جز یک قورباغه و چالش پیش روی شما که در 6 ثانیه قورباغه پنهان شده را در اتاق خواب را کشف کنید.

هدف از این تست هوش تصویری بررسی چشم تیزبین شما برای دیدن جزئیات و دقت در آنها است. این یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده است. فقط کسانی که مهارت های بصری استثنایی دارند می توانند چالش را در محدوده زمانی مورد نظر حل کنند.

آیا قورباغه را پیدا کرده اید که در اتاق خواب پنهان شده است؟

عجله کنید؛ زمان رو به اتمام است!

قورباغه درست در مقابل چشمان شما حضور دارد، اما نحوه ترکیب آن با محیط اطراف، تشخیص آن را در نگاه اول برای کاربران به چالش می‌کشد.

آیا هنوز قورباغه را تشخیص نداده اید؟

برای آخرین بار روی تصویر تمرکز کنید تا ببینید آیا می توانید چیزی شبیه قورباغه را تشخیص دهید.

و…

زمان به پایان رسیده است.

بسیاری از شما ممکن است قورباغه را با بینایی تیز خود مشاهده کرده باشید در حالی که برخی از شما هنوز در تلاش برای یافتن آن هستید. اکنون می توانید جستجو را متوقف کنید.

کنجکاو هستید بدانید قورباغه کجا پنهان شده است؟

به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

تست هوش تصویری: اگر در 6 ثانیه قورباغه را پیدا کنید، چشمان عقاب دارید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد