کتاب «رهایم نکن» برای نوجوانان منتشر شد


کتاب «رهایم نکن» برای نوجوانان منتشر شد

خراسان‌رضوی- کتاب «رهایم نکن» به قلم «قدرت الله صلح میرزایی» برای گروه سنی کودک و نوجوانان منتشر شد.

کتاب «رهایم نکن» برای نوجوانان منتشر شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در مشهد، کتاب «رهایم نکن» به قلم «قدرت الله صلح میرزایی» برای گروه سنی کودک و نوجوانان توسط به‌نشر در قالب کتاب‌های پروانه منتشر شد.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «عرق از سر و صورتم راه گرفته بود. دیگر رمق نداشتم. یک مرتبه لیز خوردم افتادم زمین. سعی کردم به روی خودم نیاورم که خسته شده‌ام‌. خوب که فکر کردم، دیدم‌ از راه اصلی بروم، زیاد طول می‌کشد. میان‌بر زدم رفتم داخل بیشه‌زاری که درخت‌های زیاد و‌ بلندی داشت. صدای آواز پرنده‌ها بالای درخت‌ها فضای بیشه‌زار را پر کرده بود. حسابی تشنه‌ام شده بود. دلم می‌خواست هر چه زودتر خودم‌ را به رودخانه‌ای که روستای ما و وردنه را دو قسمت کرده بود، برسانم و آبی بخورم. علف‌های زیر پایم توی بیشه‌زار آن‌قدر بلند شده بودند که نگرانم کرد یک مرتبه ماری به پایم بپیچد و کارم را تمام کند.»

کتاب «رهایم نکن» که فروردین ۱۴۰۰ توسط نویسنده نگارش شده است، در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شده است.

«رهایم نکن» به نویسندگی «قدرت الله صلح میرزایی» با تصویرگری «اعظم واضحی‌مقدم» و طراحی گرافیک «علیرضا پوراکبری» در ۶۴ صفحه قطع وزیری کوتاه در دو هزار نسخه شمارگان با قیمت ۷۰ هزارتومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس