هزینه تست هوش مصنوعی فایرفلای ادوبی ارزان‌تر می‌شود


هزینه تست هوش مصنوعی فایرفلای ادوبی ارزان‌تر می‌شود

ایتنا - این ابزار در حال اضافه شدن به نسخه بتای جدید Adobe Express است که یک ابزار رایگان و یکپارچه‌شده است که عناصر چندین برنامه از جمله فوتوشاپ، ایلوستریتور، Premier Pro و آکروبات را در خود جای داده است. اکسپرس به گونه‌ای طراحی شده است که برای کاربران در تمام سطوح مهارتی قابل دسترسی باشد

مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، ادوبی اخیراً در محصولات خود تغییراتی مبتنی بر هوش مصنوعی داده است. فایرفلای، که نام مدل‌های هوش مصنوعی مولد این شرکت است، در ماه مارس معرفی شد و از آن زمان برای مشترکین ادوبی در دسترس بوده است. با این حال، اکنون به دو روش می‌توانید به صورت رایگان به این ابزار قدرتمند دسترسی پیدا کنید.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این ابزار در حال اضافه شدن به نسخه بتای جدید Adobe Express است که یک ابزار رایگان و یکپارچه‌شده است که عناصر چندین برنامه از جمله فوتوشاپ، ایلوستریتور، Premier Pro و آکروبات را در خود جای داده است. اکسپرس به گونه‌ای طراحی شده است که برای کاربران در تمام سطوح مهارتی قابل دسترسی باشد و افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی باعث افزایش سطح دسترسی آن می‌شود. نسخه دسکتاپ این برنامه را می‌توانید از وب‌سایت ادوبی دانلود کنید و قرار است نسخه موبایل آن نیز به زودی منتشر شود.

همچنین اگر یک کاربر منفرد هستید، یک نسخه قدرتمندتر پریمیوم (ممتاز) از Adobe Express با قیمت حدود 10 دلار در ماه در دسترس است. مانند سایر محصولات ادوبی، قیمت‌گذاری متفاوتی برای مشاغل، دانشجویان و نهادهای غیرانتفاعی دارد. نسخه پریمیوم، از جمله، امکان دسترسی بیشتر به کتابخانه عکس‌های استوک ادوبی را فراهم می‌کند. از آنجایی که فایرفلای به شدت به کاتالوگ تصاویر استوک ادوبی متکی است، این احتمال وجود دارد که نسخه پریمیوم Express عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه رایگان داشته باشد. Express Premium همچنین دارای اشتراک‌های Adobe Creative Cloud است. اگر نمی‌خواهید اپ ادوبی دانلود کنید، نگران نباشید. راه دیگری برای دسترسی به فایرفلای و اکسپرس وجود دارد.

هزینه تست هوش مصنوعی فایرفلای ادوبی ارزان‌تر می‌شود

بارد گوگل نیز آن را دریافت می‌کند

برای دسترسی به فایرفلای لزومی ندارد که حتماٌ از Adobe Express استفاده نیست. این مولد تصویر در شراکت جدیدی که ادوبی با غول فناوری گوگل تشکیل داده است نیز نقش اساسی دارد. این ابزار به زودی به هوش مصنوعی گوگل، موسوم به بارد، اضافه خواهد شد و قادر خواهد بود تصاویر را بر اساس درخواست‌هایی که از این مدل دریافت می‌کند تولید کند. اکسپرس نیز به بارد می‌آید و عملکردهای بیشتری را به این مدل اضافه می‌کند.

بارد یک پلتفرم بزرگ مبتنی بر مدل زبان است که به روشی مشابه ChatGPT عمل می‌کند. در ابتدا، کاربران باید از گروه مشخصی از کشورها می‌بودند و همچنین باید قبل از دسترسی به این مدل، مدتی را در لیست انتظار صرف می‌کردند. گوگل اخیرا لیست انتظار را حذف کرده و فهرست کشورهایی را که دستیار برتر هوش مصنوعی آن در آنها موجود است گسترش داده است.
افزوده شدن ابزار مولد تصویر به بارد می‌تواند در رقابت با سرویس‌های هوش مصنوعی مجهز به GPT-4 به آن کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا