آفریقای جنوبی: پارک «آکویلا» برنده جایزه بین المللی «حلال در سفر» 2023 شد


آفریقای جنوبی: پارک «آکویلا»  برنده جایزه بین المللی «حلال در سفر» 2023 شد

پارک «آکویلا» در شهر «کیپ تاون»، دومین شهر پر جمعیت آفریقای جنوبی پس از «ژوهانسبورگ»، برنده جایزه «حلال در سفر» ۲۰۲۳ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « iol»، پارک «آکویلا» در شهر «کیپ تاون»، دومین شهر پر جمعیت آفریقای جنوبی پس از «ژوهانسبورگ»، برنده جایزه «حلال در سفر» 2023 شد.

نشست جهانی «حلال در سفر» که در سنگاپور برگزار شد، تجلیل از تلاش‌های بازیگران صنعت سفر برای تبدیل سفر حلال به تجربه‌ای بی‌نقص با شناخت مقاصد، سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی بود که تأثیر قابل‌توجهی بر بخش سفر به سبک زندگی مسلمانان داشته‌اند.

«سرل درمن»، مالک پارک «آکویلا»، قدردانی خود را از به رسمیت شناختن تعهد این پارک برای ایجاد محیطی دلپذیر برای همه مهمانان از فرهنگ های مختلف و ادیان مختلف ابراز کرد.

او گفت که این جایزه در مورد تعهد تزلزل ناپذیر آکویلا برای پذیرایی از مهمانان از سراسر جهان، صرف نظر از پیشینه فرهنگی و اعتقادات مذهبی آنها صحبت می کند.

«یوهان وان شالکویک»، مدیر بازاریابی و تجارت گروه «مجموعه آکویلا» با افتخار این جایزه را پذیرفت.

او گفت که این قدردانی گواهی بر تعهد کارکنان برای اطمینان از آزادی مهمانان برای بیان اعتقادات و انجام مناسک مذهبی‌شان در حیم سفر به کیپ‌تاون است.

پارک آکویلا مدت‌هاست که به دلیل تلاش‌های استثنایی‌اش در ارتقای رفاه اجتماعی، ایجاد شغل، حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار شناخته شده است.

شالکویک در این باره گفت: این اقامتگاه سفری پیوسته تعهد خود را به ترویج شیوه‌های گردشگری مسئولانه نشان داده است و در عین حال تجربه‌ای فراموش نشدنی از حیات وحش را در کیپ تاون ارائه می‌کند.

آکویلا تا کنون تحسین و حمایت‌های گسترده ای را از جوایز معتبر داخلی و بین‌المللی به دلیل تعهدش به حفظ محیط زیست، توسعه جامعه و حفاظت از حیات وحش به دست آورده است.

آکویلا با موقعیت زیبای خود در نزدیکی کیپ‌تاون و تعهد خود به فراگیری و تنوع، همچنان بازدیدکنندگانی را از همه اقشار به خود جذب می کند.

میهمانان می‌توانند از یک تجربه سفری واقعی لذت ببرند و در عین حال از حیات وحش و مناظر خیره کننده این پارک استفاده کنند.

سرل درمن در پایان گفت: ما مفتخریم که «آکویلا» به عنوان چراغ صلح، هماهنگی و اتحاد در چشم انداز گردشگری جهانی ایستاده است.

پارک آکویلا در شمال شرقی کیپ تاون واقع شده است و یک پارک 4 ستاره به مساحت 10 هزار هکتار است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد