مسابقه بهترین قاری قرآن کریم در شبه جزیره کریمه


مسابقه بهترین قاری قرآن کریم در شبه جزیره کریمه

مسابقه بهترین قاری قرآن کریم با حضور نزدیک به ۳۰ حافظ و قاری در شبه جزیره کریمه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، اداره اسلامی در شبه جزیره کریمه مسابقه بهترین قاری قرآن کریم در گروه های زنان و کودکان در مفر مرکز اسلامی فرهنگی «عالم نسوان» برگزار کرد.

در این مسابقه نزدیک به 30 شرکت کننده در سه رده سنی با یکدیگر رقابت کردند. کمیته داوری متخصص همه شرکت کنندگان را با قرائت قرآن کریم ارزیابی کرد.

مدیریت این مسابقه برای هر رده سنی سه جایزه و در مجموع 9 جایزه برای گروه های زنان و کودکان اختصاص داد. همچنین برندگان لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای دریافت کردند.

شیخ امیرالی ابلایف، رئیس بخش مناسبت‌های مذهبی وابسته به اداره اسلامی در جمهوری کریمه از همه شرکت کنندگان در این مسابقه تشکر کرد و سطح این مسابقه در حفظ و تلاوت قرآن کریم را ستود.

مسئولان این مسابقه بر تمایل خود بر ادامه برگزاری این مسابقات و دوره‌های آموزشی مربوط به قرآن کریم در مرکز فرهنگی اسلامی عالم نسوان تاکید کردند. این مسئولان همچنین بر حفظ قرآن کریم تشویق می کنند تا همه بتوانند در اینگونه مسابقات شرکت کنند.

اداره اسلامی در شبه جزیره کریمه به برپایی دوره‌ها و مسابقات قرآن کریم در بیش از یک شهر و منطقه جزیره کریمه اقدام می کند. همچنین دوره های آموزشی سالانه برای کسانی که مایل به آموزش علوم شرعی یا دروس اسلامی هستند، برپا می شود.

ماه گذشته اداره اسلامی در شبه جزیره کریمه مسابقه تلاوت قرآن کریم برای کودکان در مقر مسجد رویسکایا در منطقه زویسکایا در شهر سیمفروپول پایتخت شبه جزیره کریمه برگزار کرد. در این مسابقه نزدیک به 30 کودک مسلمان شرکت کردند که کوچک‌ترین کودک شرکت کننده در این مسابقه چهار سال و بزرگ ترین کودک شرکت کننده در این مسابقه 13 سال داشت.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی