پرچم گردانی حرم مطهر حضرت رقیه (س) در کانون زینبیه نکا


پرچم گردانی حرم مطهر حضرت رقیه (س) در کانون زینبیه نکا

باقری از پرچم گردانی حرم مطهر حضرت رقیه(س) در کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه معنوی با هدف ارادت به ائمه اطهار(ع) و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و ارزش ها در بین نسل جدید برگزار شد.

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: همه تلاش و کوشش ما در زندگی افزایش حب و دوستی با اهل بیت و عاقبت بخیری در سایه رحمت و لطف ائمه است و نباید لحظه ای از عنایات خاندان پاک نبوت غافل شویم.

وی افزود: دشمن می‌خواهد حمایت ما را از پرچم سیدالشهدا کمرنگ کنند اما نمی‌دانند شعار هیهات من الذله با بندبند این جمعیت عجین شده است.

پرچم گردانی حرم مطهر حضرت رقیه (س) در کانون زینبیه نکا

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: ارادت و علاقه به اهل بیت برای ما و جامعه ما همیشگی است و نمی توان از این حب و دوستی دست کشید و در ادامه راه باید نسل جدید را با این فرهنگ اهل بیتی بیش از پیش مانوس کرد.

باقری از پرچم گردانی حضرت رقیه (س) در کانون زینبیه نکا خبر داد و گفت: این برنامه معنوی با هدف ارادت به ائمه اطهار(ع) و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و ارزش ها در بین نسل جدید برگزار شد.

وی یادآور شد: در این مراسم با پرچم گردانی حرم مطهر حضرت رقیه (س) به ذکر مدح اهل بیت توسط مداحان پرداختنه و حضور معنوی مردم به همراه پرچم، فضای خاصی به مراسم بخشیده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: در پایان مراسم از فعالان فرهنگی،مذهبی و تربیتی تجلیل شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج