زلنسکی ضد حمله اوکراین علیه روسیه را تایید کرد


زلنسکی  ضد حمله  اوکراین علیه روسیه را تایید کرد

زلنسکی آغاز اقدامات ضد حمله نیروهای اوکراینی علیه روسیه را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر زلنسکی گفت که اقدامات ضد حمله اوکراین علیه روسیه در حال انجام است، اما از بیان اینکه در چه مرحله ای هستند خودداری کرد.
روز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به خبرنگاران گفت که استفاده از ذخایر استراتژیک توسط کی‌یف نشان می‌دهد که ضد حمله نیروهای اوکراینی علیه روسیه آغاز شده است.
زلنسکی در یک کنفرانس مطبوعاتی با جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در کی یف گفت: اقدامات ضد حمله و تدافعی اوکراین در حال انجام است، در چه مرحله ای، من با جزئیات صحبت نمی کنم. من فکر می کنم که ما قطعا همه آن را احساس خواهیم کرد.
پیشتر، سرگی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه به ریانووستی گفته بود که غرب در حال گسترش حجم و برد تسلیحات تهاجمی به رژیم کی یف است، این به دلیل عزم ایالات متحده و متحدانش برای مبارزه با روسیه تا آخرین اوکراین است.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی