لندن از تکمیل آموزش نیروهای اوکراینی با تانک را در بریتانیا خبر داد


لندن از تکمیل آموزش نیروهای اوکراینی با تانک را در بریتانیا خبر داد

وزارت دفاع بریتانیا گزارش داد که نیروهای اوکراینی آموزش های مربوط به استفاده از تانک ها را در این کشور به پایان رساندند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع بریتانیا روز شنبه اعلام کرد خدمه تانک اوکراینی آموزش های خود را در بریتانیا به پایان رساندند و به اوکراین بازگشتند.
این منبع در توییتر نوشت: خدمه تانک اوکراینی آموزش های خود را در بریتانیا به پایان رسانده اند و همچنین گفته می شود که ارتش اوکراین قبلاً آنها را برای شرکت در درگیری ها به کشور بازگردانده است.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین در آموزش پرسنل اوکراینی در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها دخالت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)