پشتیبانی از Google Drive در نسخه‌های قدیمی ویندوز به پایان می‌رسد


پشتیبانی از Google Drive در نسخه‌های قدیمی ویندوز به پایان می‌رسد

پشتیبانی از برنامه دسکتاپ Google Drive از مهر ماه سال جاری برای کاربران نسخه ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ به پایان می‌رسد. سرویس Google Drive، با استفاده از فضای ابری گوگل، از پوشه‌ها و اطلاعات موجود در رایانه شخصی و گوشی هوشمند...

پشتیبانی از برنامه دسکتاپ Google Drive از مهر ماه سال جاری برای کاربران نسخه ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ به پایان می‌رسد.
پشتیبانی از Google Drive در نسخه‌های قدیمی ویندوز به پایان می‌رسد
سرویس Google Drive، با استفاده از فضای ابری گوگل، از پوشه‌ها و اطلاعات موجود در رایانه شخصی و گوشی هوشمند پشتیبان‌گیری می‌کند. گوگل قصد دارد از مهر ماه سال جاری، پشتیبانی از نسخه دسکتاپ این سرویس ابری را برای ویندوز ۸، ۸/۱ و نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ متوقف کند.
به‌روزرسانی آینده گوگل شامل قطع پشتیبانی کامل از Google Drive در نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ۱۰ و نسخه‌های پایین‌تر نمی‌شود و کاربران می‌توانند از نسخه وب و با استفاده از مرورگر خود، از سرویس فضای ابری Google Drive استفاده کنند.
کم کم به پایان پشتیبانی بسیاری از برنامه‌ها در سیستم‌عامل ویندوز ۸ و ۸/۱ نزدیک می‌شویم. در زمستان سال پیش، مایکروسافت قطع به‌روزرسانی‌های امنیتی برای نسخه ۸ و ۸/۱ از سیستم‌عامل ویندوز را اعلام کرد و پس از آن، نسخه جدیدی از مرورگر Google Chrome با عدم پشتیبانی از ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ منتشر شد. شرکت موزیلا نیز برنامه‌هایی برای پایان دادن به آپدیت‌های امنیتی در نسخه ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ مرورگر فایرفاکس برای سال آینده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!