مکالمه صوتی با بینگ چت در نسخه دسکتاپ ممکن شد


چت‌بات هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت حالا در نسخه مرورگر اج دسکتاپ به شما اجازه می‌دهد تا پرسش و پاسخ صوتی داشته باشید. پس از آنکه اعلام شد پشتیبانی از کورتانا قطع می‌شود، مایکروسافت حالا قابلیت استفاده از حالت صوتی بینگ چت را که پیش‌تر در...

چت‌بات هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت حالا در نسخه مرورگر اج دسکتاپ به شما اجازه می‌دهد تا پرسش و پاسخ صوتی داشته باشید.
مکالمه صوتی با بینگ چت در نسخه دسکتاپ ممکن شد
پس از آنکه اعلام شد پشتیبانی از کورتانا قطع می‌شود، مایکروسافت حالا قابلیت استفاده از حالت صوتی بینگ چت را که پیش‌تر در اپ موبایل این سرویس دیده شده بود، به نسخه دسکتاپ می‌آورد تا به‌راحتی امکان پرسیدن سؤال و دریافت جواب را داشته باشید.
با این تغییر جدید می‌توانید با کمک حالت صوتی بینگ روی مرورگر اج دسکتاپ، سؤالات را با صدای خودتان بپرسید و جواب‌ها را هم به‌شکل صوتی دریافت کنید. این ویژگی درحال‌حاضر فقط از زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می‌کند، اما مایکروسافت وعده عرضه زبان‌های بیشتر را هم داده است.
برای استفاده از این قابلیت کافی است دکمه میکروفن را از چت باکس بینگ انتخاب کنید و سپس با صدای بلند سؤال خود را بپرسید. به‌نظر می‌رسد که این سرویس با کمک قابلیت‌های صوتی خود می‌خواهد به‌نوعی جایگزین کورتانا شود. مایکروسافت هفته گذشته اعلام کرد که در ادامه سال 2023 پشتیبانی از اپلیکیشن کورتانا در ویندوز را قطع می‌کند.
مکالمه صوتی با بینگ چت در نسخه دسکتاپ ممکن شد
بینگ چت به سایر مرورگرها می‌آید
در آپدیت این هفته بینگ چت تغییر بزرگ دیگری دیده نمی‌شود، اما مایکروسافت ظاهراً در تلاش برای افزودن پشتیبانی از این چت‌بات به سایر مرورگرها ازجمله کروم و سافاری است. درحال‌حاضر ظاهراً افراد کمی روی این مرورگرها به بینگ چت دسترسی پیدا کرده‌اند و کاربران مرورگر ویوالدی هم با به‌روزرسانی 6.1 به این چت‌بات دسترسی دارند.
از زمان عرضه عمومی ChatGPT و موفقیت این چت‌بات، مایکروسافت تلاش زیادی کرده است تا بخش عمده قابلیت‌های این مدل هوش مصنوعی را به چت‌بات بینگ بیاورد. این سرویس حالا باعث مراجعه هرچه بیشتر کاربران به این موتور جستجو شده است که قبلاً در مقابل گوگل حرف زیادی برای گفتن نداشت.
حالا باید منتظر ماند و دید که بینگ چت درنهایت به‌طور کامل جای کورتانا را به‌عنوان یک دستیار صوتی شخصی خواهد گرفت یا عمدتاً به‌عنوان یک چت‌بات به حیات خود ادامه می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس