تحلیلگران از استراتژی قدرتمند اپل برای هدست Vision Pro شگفت‌زده شده‌اند


تحلیلگران از استراتژی قدرتمند اپل برای هدست Vision Pro شگفت‌زده شده‌اند

با این که هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو عرضه نشده است، اما بسیاری از تحلیلگران از استراتژی قدرتمند اپل برای این محصول شگفت‌زده شده‌اند. هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در مراسم WWDC 2023 اپل معرفی شد. تحلیلگران ودبوش (Wedbush)، بر این...

با این که هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو عرضه نشده است، اما بسیاری از تحلیلگران از استراتژی قدرتمند اپل برای این محصول شگفت‌زده شده‌اند.
تحلیلگران از استراتژی قدرتمند اپل برای هدست Vision Pro شگفت‌زده شده‌اند
هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در مراسم WWDC 2023 اپل معرفی شد. تحلیلگران ودبوش (Wedbush)، بر این باورند که اپل یک اپ‌استور جداگانه مبتنی بر هوش مصنوعی برای این هدست واقعیت ترکیبی خواهد ساخت. اپ‌استور اختصاصی هدست‌ واقعیت ترکیبی اپل هزاران برنامه برای تناسب اندام، سلامت و تماشای فیلم‌ خواهد داشت که توسعه‌دهندگان روی آن‌ها کار می‌کنند.
تحلیلگران معتقدند که اپل ویژن پرو بخشی از استراتژی بزرگ اپل برای ایجاد اکوسیستم جدید برای کاربران است
اپل تنها ۱۵۰ هزار نسخه از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را عرضه خواهد کرد و گزارشی مبنی بر قرارگیری آن در دسته محصولات خانگی نیست. از آن‌جایی که تقریباً ۲۵۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های آیفون در چهار سال گذشته به نسخه جدید ارتقا نیافته‌اند، اپل فرصت زیادی هم برای جذب کاربران به سمت آیفون‌های سری ۱۵ دارد؛ اما این به معنی کاهش فروش ویژن پرو نخواهد بود.
تحلیلگران Gene Muster معتقدند که هدست‌های واقعیتی ترکیبی اپل تا سال ۲۰۳۰، نزدیک به ۱۰ درصد از درآمد این شرکت را تامین خواهند کرد.
تا زمانی که اپل قیمت ۳۴۹۹ دلاری هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را کاهش ندهد، موفق به فروش نسخه‌های بیشتری از این محصول در آینده نخواهد شد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ میلادی، اپل یک جانشین مقرون به صرفه برای ویژن پرو معرفی کند.
تحلیلگران ودبوش کاهش قیمت هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل را برای تبدیل کردن آن‌ها به یک عضو برجسته اکوسیستم محصولات، ضروری می‌دانند. هنوز قیمت دقیقی از هدست واقعیت ترکیبی بعدی اپل در دسترس نیست؛ اما احتمالا با قیمت ۱۰۰۰ دلاری معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟