دارندگان Mi11 اولترا می‌توانند به‌رایگان شیائومی 12 پرو دریافت کنند


دارندگان Mi11 اولترا می‌توانند به‌رایگان شیائومی 12 پرو دریافت کنند

افرادی که گوشی‌ شیائومی آن‌ها با مشکل وا‌ی‌فای مواجه شده، می‌توانند به‌طور رایگان از گارانتی ارتقایافته یا تعویض رایگان با مدل‌های جدیدتر بهره ببرند. کاربران تعدادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی در هند، گزارش‌هایی درمورد مشکل وای‌فای...

افرادی که گوشی‌ شیائومی آن‌ها با مشکل وا‌ی‌فای مواجه شده، می‌توانند به‌طور رایگان از گارانتی ارتقایافته یا تعویض رایگان با مدل‌های جدیدتر بهره ببرند.
دارندگان Mi11 اولترا می‌توانند به‌رایگان شیائومی 12 پرو دریافت کنند
کاربران تعدادی از گوشی‌های هوشمند شیائومی در هند، گزارش‌هایی درمورد مشکل وای‌فای دستگاه خود مطرح کرده‌اند. شرکت چینی این مورد را تأیید کرد و برای بهبود شرایط، از تمدید گارانتی و ارتقای رایگان گوشی‌های منتخب خبر داد. بدین‌ترتیب گارانتی سری ردمی نوت ۱۱ پرو و پوکو X3 پرو تا دوسال دیگر تمدید خواهد شد و دارندگان Mi11 اولترا می‌توانند به‌طور رایگان دستگاه خود را به شیائومی ۱۲ پرو ارتقاء دهند.
شیائومی در صفحه‌ی دیکسورد خود اعلام کرد دوره‌ی ضمانت ردمی نوت ۱۱ پرو، پوکو X3 پرو و چند گوشی دیگر تمدید خواهد شد. رئیس واحد هندی این شرکت با انتشار ویدیویی خبر ارتقای رایگان کاربران Mi11 اولترا به شیائومی ۱۲ پرو را اعلام کرد. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، دارندگان این دستگاه همچنین می‌توانند با پرداخت ۳۰۰۰۰ روپیه (۳۶۴ دلار) گوشی خود را با شیائومی ۱۳ پرو تعویض کنند.
علاوه‌براین، دارندگان Mi11 اولترا که قبلاً با پراخت هزینه، دستگاه خود را به شیائومی ۱۲ پرو ارتقاء داده‌اند، پس‌ از تماس با شرکت وجه پرداختی را به‌طور کامل دریافت خواهند کرد. باید اشاره کنیم این خدمات فقط مخصوص افرادی است که گوشی آن‌ها با مشکل وای‌فای مواجه شده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)