دفتر شورای شهر سهند پلمپ شد


دفتر شورای شهر سهند پلمپ شد

دادستان شهرستان اسکو گفت: برخی از اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری سهند و عوامل مرتبط با دستور قضایی بازداشت شدند بر این اساس برای تکمیل تحقیقات تا اطلاع ثانوی دفتر شورا پلمپ شد.

به گزارش مشرق به نقل از دادگستری شهرستان اسکو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو با اعلام پلمب شدن دفتر شورای شهر سهند، گفت: برخی از اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری سهند و عوامل مرتبط با دستور قضایی بازداشت شدند بر این اساس برای تکمیل تحقیقات تا اطلاع ثانوی دفتر شورا پلمپ شد.

حسین وطن خواه اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص تخلفات و جرائم صورت گرفته در مجموعه شورا و شهرداری سهند با ارائه مجوزهای قضائی صورت گرفته یکی از اعضای شورا به همراه واسطه های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.

وطن خواه دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسکو با اعلام شناسائی سایر نفرات دخیل در تخلفات مطروحه اعلام داشت: در صورت اعلام داوطلبانه موضوع توسط نفرات مذکور از معافیت های مقرر قانونی بهره مند خواهند شد.

نظر به اهمیت پرونده ، دادستانی از اصحاب رسانه ها انتظار دارد از پیش داوری و اظهار نظر های غیراصولی خودداری نمایندو قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند تا پرونده روال قانونی خود را طی نماید.

متعاقبا خبرهای تکمیلی با حفظ جوانب قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر