اعلام تاریخ بازگشت آدیداس به بازار روسیه


اعلام تاریخ بازگشت آدیداس به بازار روسیه

منابع آگاه در نمایندگی شرکت آدیداس در روسیه اعلام کردند که این برند آلمانی پوشاک و کفش ورزشی ممکن است فروشگاه های خود را در روسیه از اول نوامبر بازگشایی کند.

اعلام تاریخ بازگشت آدیداس به بازار روسیه

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از راشاتودی، منابع آگاه در نمایندگی شرکت آدیداس در روسیه اعلام کردند که این برند آلمانی پوشاک و کفش ورزشی ممکن است فروشگاه های خود را در روسیه از اول نوامبر بازگشایی کند.

بر اساس این گزارش، این شرکت با یکی از شعب لبنانی گروه سرمایه گذاری داهر Daher Group که مالک یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان به نام دبی مال است، قرارداد امضا کرده است.

این شرکت همچنین شرکت دی‌ام‌سی‌سیDMCC را که در امارات متحده عربی ثبت شده و اخیرا فروشگاه های زارا Zara، برشکا Bershka، پول اند برPull Bear و ماسیمو دوتی Massimo Dutti در روسیه را از ابرشرکت اسپانیایی ایندیتکس Inditex خریداری کرده است، مدیریت می‌کند.

به گفته این منابع، استخدام برای فروشگاه‌های جدید آدیداس قرار است از اوایل پاییز آغاز شود تا همه چیز برای عرضه در نوامبر آماده شود.

هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه آیا فروشگاه‌های آدیداس نام تجاری خود را حفظ می‌کنند یا مانند فروشگاه‌های قبلی ایندیتکس با نام تجاری جدید بازگشایی خواهند شد، وجود ندارد.

پیش از این در هفته جاری میلادی، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه آدیداس همچنین در حال مذاکره با شرکت ترکی اف‌ال‌او ریتیلینگ FLO Retailing در مورد فروش احتمالی تجارت خود در روسیه است.

به گفته برخی از منابع مشاور املاک که با نشریه خبری ودوموستی گفتگو کردند، انتظار می‌رفت که این توافق در پاییز امسال نهایی شود و تغییر نام تجاری کامل در فروشگاه‌های روسی آدیداس رخ دهد./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج