مایکروسافت ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه کرد


مایکروسافت ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه کرد

زومیت نوشت: چت‌بات بینگ دسکتاپ اکنون از ورودی صوتی و قابلیت تبدیل متن به گفتار پشتیبانی می‌کند.

اکنون برای استفاده از بینگ در محیط دسکتاپ می‌توان از دستورات صوتی بهره گرفت و حتی پاسخ‌های این چت‌بات را به‌صورت صوتی دریافت کرد. مایکروسافت پشتیبانی صوتی از چت‌بات هوش مصنوعی خود را در نسخه‌ی دسکتاپ مرورگر اج ارائه داده است. غول فناوری اهل ردموند در یادداشت‌های مربوط به جدیدترین نسخه‌ی بینگ گفت:

ما می‌دانیم بسیاری از کاربران عاشق استفاده از ورودی صوتی برای چت روی گوشی هوشمند هستند. این ویژگی ابتدا در نسخه‌ی موبایلی بینگ ارائه شد و اکنون روی دسکتاپ نیز دردسترس است. بدین‌منظور باید در کادر چت بینگ، روی نماد میکروفون ضربه بزنید و سپس می‌توانید دستورات صوتی را به هوش مصنوعی ارائه دهید.-

درحال‌حاضر، چت صوتی با بینگ از زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندریان پشتیبانی می‌کند؛ البته به‌گفته‌ی مایکروسافت، به‌زودی پشتیبانی از زبان‌های دیگر به قابلیت چت صوتی بینگ اضافه خواهد شد. چت‌بات غول فناوری ردموندی نیز به قابلیت تبدیل متن به گفتار مجهز می‌شود و بدین‌ترتیب با روش صوتی به سؤالات کاربران جواب می‌دهد.

به گفته‌ی ورج، مایکروسافت مدت کوتاهی پس‌ از اینکه اعلام کرد برنامه‌ی مستقل کورتانا برای ویندوز در اواخر سال جاری منحل خواهد شد، اکنون پشتیبانی از ورودی صوتی را به نسخه‌ی دسکتاپ چت‌بات هوش مصنوعی خود اضافه کرده است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776217

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی