روحانی پاکستانی: اگر در ایران تاکسی سوار شوید، نوار قرآن در حال پخش است


روحانی پاکستانی: اگر در ایران تاکسی سوار شوید، نوار قرآن در حال پخش است

روحانی شیعه پاکستانی گفته دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند.

فرارو- عالم مشهور پاکستانی گفته است که امروز پاکستان از بحران سیاسی، قضایی، پارلمانی، اداری و مالی رنج می‌برد و اکثر مردم زیر خط فقر به سر می‌برند. چون چیزی برای خوردن ندارند.

به گزارش فرارو، علامه حافظ سید ریاض حسین نجفی رئیس وفاق مدارس شیعه پاکستان با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم پاکستان از نظر مالی فقیر هستند و تنها ۱۰ درصد ثروتمند هستند، گفت:همه این‌ها به این دلیل است که از زمان ایجاد پاکستان، ما مسلمانان "لااله الا الله" را فراموش کرده ایم. منافع شخصی هدف آنهاست. حتی اگر کار خیری هم کنند، مال یک نفر را غصب می‌کنند تا در سیاستشان بدرخشند و اهداف شخصی خودشان را برآورده کنند یا به اسم سیاست، مقداری اموال شخصی به اموال ملی می‌دهند.

وی گفت: کار‌های خوبی که برای نمایش انجام می‌شود و منافع شخصی نیز برای سیاست انجام می‌شود، این نتیجه ترک الله است که سیاست ما به آشوب تبدیل شده است.

حافظ ریاض نجفی در خطبه نماز جمعه مسجد جامع امام علی (ع) در لاهور با تاکید بر اینکه نظام اقتصادی ایران با پذیرش پاکستان می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، گفت: زمانی که ایران در محاصره بود، امام خمینی (ره) در آن زمان فرمودند که اکنون آمریکا متقاعد شده است ما زیر بار آن زندگی نمی‌کنیم.

عالم شیعه پاکستانی گفت: در حال حاضر ایران حتی یک ریال هم به هیچ کشور و سازمانی بدهکار نیست. آن‌ها هیچ ارتباطی با صندوق بین المللی پول ندارند. از کسی پول نمی‌گیرند. آن‌ها همه چیز خود را دارند، پیشرفت علمی دارند، نقش مستقلی در سطح جهانی دارند، تورم نیز وجود دارد، اما مردم در ایران یارانه دریافت می‌کنند. دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند. نماز می‌خوانند و الله اکبر می‌خوانند. کمیل دارند دعا می‌خوانند، قرآن می‌خوانند. قرائت قرآن کریم در ایران رسم همیشگی است. اگر در تاکسی بنشینید، نوار قرآن در حال پخش است. چون به خدا رو آورده اند، خدا دستشان را گرفته و رستگارند.

وی گفت: اولین کاری که پاکستانی‌ها باید انجام دهند این است که به خدا روی آورند، دومین کار تسلیم شدن خود به خدا و سومین کار پیروی از دستورات الهی است. هر چه بیشتر پیروی کنی، گناهان بیشتری شسته می‌شود. گناهان ناپدید خواهند شد. به سبب اعمال نیک شما کفاره گناهانتان می‌شود و در عین حال موفق و پیروز خواهید شد.

منبع: islamtimes

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟