کنسرت ارکستر ملی ایران تمدید شد


کنسرت ارکستر ملی ایران تمدید شد

اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی تمدید شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، برگزاری این کنسرت که پیش از این در نخستین شب تابستان بود، برای دومین شب در تاریخ دوم تیر تمدید شده است. بر همین اساس...

اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری آرش امینی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، برگزاری این کنسرت که پیش از این در نخستین شب تابستان بود، برای دومین شب در تاریخ دوم تیر تمدید شده است.
بر همین اساس کنسرت ارکستر ملی ایران در روزهای پنج‌شنبه یکم تیر و جمعه دوم تیر ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایران در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت ضمن اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون مرتضی حنانه، جواد معروفی، حسن کسایی و بهزاد عبدی، نخستین اجرای «کنسرتو برای ویلن و ارکستر» آخرین ساخته استادفرهاد فخرالدینی به روی صحنه خواهد رفت.

اجرای سوییت‌هایی برای تکنواز قانون، تکنواز قیچک ، نی و ارکستر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در این کنسرت مازیار ظهیر‌الدینی کنسرت مایستر، امین غفاری تکنواز ویولن، شیما شاه‌محمدی تکنواز قیچک، مژگان محمد حسینی تکنواز قانون و پوریا شیوافرد به عنوان تکنواز نی ارکستر ملی ایران را همراهی خواهند کرد.
ارکستر ملی ایران یکم و دوم تیرماه با رهبری آرش امینی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران‌کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل