روزانه میلیونها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می‌کنند


روزانه میلیونها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می‌کنند

وزیر ارتباطات با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارایه آنلاین خدمات است، گفت: روزانه میلیون ها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند و ارایه بی وقفه و با کیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد تاکید است.

روزانه میلیونها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می‌کنند

به گزارش ایران اکونومیست، عیسی زارع پور_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست با مرتضی بختیاری - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات بر اساس فناوری به مردم و مددجویان کمیته امداد، به اقدامات این مجموعه برای راه اندازی امداد هوشمند اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام یکی از دستگاه های فعال در حوزه هوشمندسازی و ارایه آنلاین خدمات است و می تواند در آینده، اتصال به موسسات خیریه برای ارائه سرویس بهتر به نیازمندان واقعی را در دستور کار خود داشته باشد.

وزیر ارتباطات با تاکید بر ارایه بی وقفه و با کیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، تصریح کرد: این وزارتخانه بر ارایه آنلاین خدمات در این پنجره نظارت دارد و دستگاه های مختلف باید بر رفع قطعی ها و کمبودها در ارایه خدمات الکترونیکی اهتمام ویژه داشته باشند.

زارع پور تاکید کرد: در هر صورت هر مشکل و نارسایی باشد باید با همکاری تمام دستگاه ها حل شود؛ چرا که مردم دولت را مسوول می دانند.

وی از پیشنهاد یکی از مدیران کمیته امداد برای ایجاد مشوق در استفاده از پنجره ملی خدمات دولت برای دریافت خدمات استقبال کرد و دستور بررسی موضوع را داد.

رییس کمیته امداد نیز در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امداد هوشمند، به برخی از کاستی ها و مشکلات در این حوزه اشاره کرد و از وزیر ارتباطات برای رفع آنان کمک خواست.

در ادامه، محمد خوانساری - رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیز برای استفاده و همکاری کمیته امداد از ظرفیت پیام رسان های داخلی اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه مدیران کمیته امداد نیز گزارشی از وضعیت ارائه سرویس ها و خدمات الکترونیکی و هوشمند به مددجویان خود ارائه کردند.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر اساس آخرین آمار تا الان بیش از ۹۵ درصد دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوسته اند و حدود نیمی از خدمات خود را در my.gov.ir ارایه می دهند و تا الان بیش از ۱۵ میلیون نفر با انجام احراز هویت، به صورت آنلاین و غیرحضوری خدمات مورد نیاز خود را دریافت کرده اند و روزانه میلیونها نفر از خدمات این درگاه استفاده می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس