بسته شدن پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب چند بازیکن


بسته شدن پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب چند بازیکن

پرسپولیس برای فصل آینده نیاز به جذب بازیکنان زیادی ندارد.

با توجه به بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند و تمدید قرارداد احتمالی با چند بازیکن، یحیی گل محمدی نیاز به بازیکنان زیادی ندارد.

آن چه که در باشگاه پرسپولیس قطعی به نظر می رسد این است یحیی گل محمدی لیست پر و پیمانی برای جذب بازیکن جدید نخواهد داشت و با جذب چند بازیکن تیمش را برای فصل آینده خواهد بست.

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با باشگاه قرارداد دارند و تنها چند بازیکن تاثیرگذار قراردادشان به پایان رسیده که یحیی گل محمدی از این جمع فقط چند نفر از آن ها را می خواهد. با این حساب باشگاه پرسپولیس پیش بینی می کند لیست خرید یحیی گل محمدی چندان شلوغ نباشد.

یک مدافع میانی در صورت ادامه همکاری با گولسیانی و در صورت قطع همکاری با او، دو مدافع میانی، یک دفاع چپ، یک مهاجم و یک هافبک میانی نفراتی هستند که یحیی گل محمدی نیاز به جذب آن ها خواهد داشت.

از این رو پرسپولیس و یحیی گل محمدی بیش از این که به دنبال تغییرات زیاد باشند، به دنبال ثبات هستند تا با کمترین تغییر در مجموعه تیمی، راهی رقابت های فصل آینده شوند. هرچند یحیی گل محمدی روی هرچه قدرتمند بسته شدن پرسپولیس تاکید زیادی دارد و امیدوار است معدود نفرات او در پست های مختلف از بهترین ستاره های لیگ یا بازیکنان کارآمد خارجی از تیم های اروپایی باشند.

بسته شدن پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب چند بازیکن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج