ناتو کمکی نخواهد کرد؛ به زلنسکی گفته شده که ارتش روسیه چه بلایی بر سر نیروهای اوکراین خواهد آورد


ناتو کمکی نخواهد کرد؛ به زلنسکی گفته شده که ارتش روسیه چه بلایی بر سر نیروهای اوکراین خواهد آورد

ریتر افسر اطلاعاتی سابق آمریکا: تسلیحات ناتو نیروهای مسلح اوکراین را از نابودی توسط ارتش روسیه نجات نخواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی آمریکایی در پخش کانال یوتیوبی U.S. Tour of Dutyاعلام کرد که ارتش روسیه سربازان نیروهای مسلح اوکراین را در حین ضد حمله آنها نابود خواهد کرد و هیچ حمایتی از جانب ناتو به کی یف کمک نخواهد کرد.
وی اظهار کرد: "آنها از تجهیزات، توپخانه، آماده سازی و اطلاعات جاسوسی ناتو استفاده می کنند، همه چیز متعلق به ناتو، بغیر از سربازان، و آنها را نابود خواهند کرد. و این در هر بخش از ضد حمله نظامیان اوکراینی رخ خواهد داد. این یک نابودی کلی خواهد بود".
به گفته این مامور اطلاعاتی سابق، نیروهای مسلح اوکراین نخواهند توانست از سد دفاعی ارتش روسیه عبور کنند و تلفات بسیار سنگینی را متحمل خواهند شد، و مقصرین این مسئله سازمان دهندگان ضد حمله می باشند که هیچ کارشناس نظامی در شکست آن شکی ندارد.
ریتر در جمع بندی خود تصریح کرد: "هر اوکراینی که آنها او را برای جنگیدن در این ضد حمله اعزام نمایند، کشته، مجروح و یا اسیر خواهد شد".
اندکی پیش ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه خبر از آغاز ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین داده بود. در عین حال وی تصریح کرد که اهداف تعریف شده توسط کی یف در هیچیک از بخش های عملیاتی میسر نشده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی