جمعه بازار اهواز جابه‌جا شد


جمعه بازار اهواز جابه‌جا شد

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز از جابه‌جایی و سامان‌دهی جمعه بازار شهر اهواز خبر داد.

میثم ایل‌اسکندری اظهار کرد: بازار جمعه اهواز از سال ۱۳۸۵ تاکنون در بلوار مهدیس از نبش اتوبان آیت‌الله بهبهانی تا میدان شهید اسکندری در ورودی مهدیس، فعال بوده است، اما موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در محور اهواز - کوت‌عبدالله و مانعی برای تردد شهروندان به ورودی شهر اهواز از سمت جنوب می‌شد. به این دلیل، از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ نیز فضایی در مجاورت میدان شهید اسکندری در انتهای ضلع شرقی بهشت آباد زیرسازی و فنس سازی و برای جابه‌جایی دست‌فروشان بازار جمعه اهواز در نظر گرفته شده بود، اما به حال خود رها شد و از آن استقبال نشد.

مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز بیان کرد: جمعه بازار اهواز بزرگترین تجمع دست‌فروشان خوزستان را دارد و حدود یک هزار و ۹۰۰ دست‌فروش در این بازار فعالیت می‌کنند و سامان‌دهی این بازار ضروری بود. با تدبیر شورای تامین، دست‌فروشان بازار جمعه به بازار مجاورت میدان شهید اسکندری که از قبل در نظر گرفته شده بود، منتقل شدند و حدود دو هفته است که در این بازار فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح سامان‌دهی دست‌فروشان بازار جمعه اهواز یک طرح دائمی است، افزود: آماده‌سازی محل انجام شده و تنها آسفالت محوطه در حال انجام است که امیدواریم تا یک هفته آینده آسفالت کامل این محوطه به اتمام برسد.

ایل اسکندری گفت: برنامه‌ریزی شده است که هر ماه یک بازار سامان‌دهی شود و پس از سامان‌دهی بازار جمعه اهواز، بازار صدف در منطقه آخرآسفالت آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط