ترامپ: هرگز دستگیر نخواهم شد!


ترامپ: هرگز دستگیر نخواهم شد!

ترامپ در این گردهمایی حزب جمهوری‌خواهان صدور کیفرخواست ۳۷ فقره‌ای علیه خود را "مضحک و بی‌اساس" خواند و گفت: هر بار که بر فراز یک "ایالت آبی" (ایالت‌هایی که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند) پرواز می‌کنم، احضار می‌شوم.

دونالد ترامپ پس از انتشار کیفرخواست ۳۷ ماده‌ای علیه خود، اولین سخنرانی‌اش را در جمع هوادارانش امروز (شنبه) در شهر کلمبوس واقع در جورجیا ایراد کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا در صحنه سخنرانی امروزش وزارت دادگستری آمریکا، پلیس اف‌بی‌آی و دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا را به باد انتقاد گرفت و کیفرخواست اخیرش را "تحریف عدالت" خواند.

وی در اظهارات ابتدایی خود بیان کرد: ما باید در برابر رادیکال‌های چپ دموکرات، دادستان‌های حزبی بی‌قانون ایستادگی کنیم. من همه چیز را به خطر انداخته‌ام و هرگز تسلیم نخواهم شد. من هرگز دستگیر نمی‌شوم و از مبارزه برای شما دست برنخواهم داشت.

او در ادامه علیه مقامات فدرال چنین گفت: اکنون چپ مارکسیستی باری دیگر از همان وزارت دادگستری و همان اف‌بی‌آی فاسد، دادستان کل و دادستان‌های ناحیه‌ای برای مداخله استفاده می‌کند. آن‌ها دوباره تقلب می‌کنند. آن‌ها فاسد و دغل‌کار هستند. به این جنایتکاران نباید پاداشی داد. آن‌ها باید شکست بخورند. شما باید آن‌ها را شکست دهید.

ترامپ در این گردهمایی حزب جمهوری‌خواهان صدور کیفرخواست ۳۷ فقره‌ای علیه خود را "مضحک و بی‌اساس" خواند و گفت: هر بار که بر فراز یک "ایالت آبی" (ایالت‌هایی که تحت کنترل دموکرات‌ها هستند) پرواز می‌کنم، احضار می‌شوم.

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا در رابطه با صدور کیفرخواست علیه خود تصریح کرد: این کیفرخواست بی‌اساس از سوی وزارت دادگستری مسلح‌شده دولت بایدن به عنوان یکی از وحشتناک‌ترین سوء استفاده‌ها از قدرت در تاریخ آمریکا تلقی خواهد شد؛ این را بسیاری از مردم و حتی دموکرات‌ها نیز گفته‌اند.

دونالد ترامپ دولت بایدن را به سلاح‌سازی وزارت دادگستری آمریکا متهم کرد و گفت: این کیفرخواست بی‌اساس از سوی وزارت دادگستری مسلح‌شده دولت بایدن به عنوان یکی از وحشتناک‌ترین سوء استفاده‌ها از قدرت در تاریخ آمریکا تلقی خواهد شد؛ این را بسیاری از مردم و حتی دموکرات‌ها نیز گفته‌اند.

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه سخرانی‌اش همچنین به جو بایدن تاخت و با اشاره به کشف اسناد طبقه‌بندی شده از دورانی که معاون رئیس‌جمهور بود، گفت: هیچ اتفاقی برای جو بایدن حقه‌باز و شیاد رخ نداد. او بسیاری از اسناد طبقه‌بندی شده را نگه داشته بود.

ترامپ امروز در واکنش به انتشار کیفرخواست ۳۷ ماده‌ای علیه خود، مدعی شد که حق داشته اسناد محرمانه آمریکا را نگه دارد و هیچ جرمی مرتکب نشده است. در همین حال، دو تن از وکلای او اعلام کردند که دیگر وکالت ترامپ را بر عهده نخواهند داشت.

روز جمعه کیفرخواستی منتشر شد که ترامپ و یکی از دستیارانش را به مجموعاً ۳۷ فقره جرم متهم می‌کند؛ از جمله اظهارات نادرست و «احتباس» عمدی اطلاعات دفاع ملی آمریکا.

وی با بیان این که «هیچ‌چیز برای پنهان‌کردن» نداشته و با مقامات بی‌چون‌وچرا همکاری کرده است، گفت که هیچ‌کس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت