نظر اعضای کمیته فنی استقلال در مورد سرمربی


نظر اعضای کمیته فنی استقلال در مورد سرمربی

به نظر می‌رسد بیشتر اعضای کمیته فنی در بین گزینه‌های داخلی نظر روی جواد نکونام دارند.

باشگاه استقلال امروز ۷ نفر را به عضویت کمیته فنی باشگاه درآورد و قرار است این کمیته در اولین و مهمترین وظیفه خود سرمربی جدید استقلال را مشخص کند. بر اساس آنچه که از سوی حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام شده اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال روی چهار گزینه داخلی و چند گزینه خارجی فکر خواهند کرد و در نهایت از بین گزینه‌های ایرانی و خارجی یک نفر را به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال و به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو مشخص خواهند کرد. باشگاه استقلال در اعلام گزینه‌ها به نام هیچ یک از مربیان ایرانی اشاره نکرده اما گفته میشود جواد نکونام ، ساکت الهامی، علیرضا منصوریان و محمد ربیعی گزینه‌های داخلی استقلال به شمار می‌روند. در مصاحبه‌های صورت گرفته از سوی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال که ۷ نفر هستند، به نظر می‌رسد، گرایش آنها بیشتر به سمت و سوی جواد نکونام است.

اگر قرار باشد از سوی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال مربی ایرانی انتخاب شود، جواد نکونام شانس بیشتری برای هدایت آبی‌پوشان در فصل جدید خواهد داشت و می‌توان به صراحت اشاره کرد، سه گزینه دیگر شانسی برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو نخواهند داشت.

نظر اعضای کمیته فنی استقلال در مورد سرمربی

قرار است بعد از جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال که فردا برگزار می‌شود، اعضای کمیته فنی در نشستی نظرات خود را به اعضای هیئت مدیره ارائه دهند تا در نهایت سرمربی استقلال مشخص شود. اگر نظر اعضای کمیته فنی ایرانی باشدف جواد نکونام بیشترین شانس را برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال خواهد داشت. او زمانی از دستور کاری اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال خارج می‌شود که اعضاء به این جمع‌بندی برسند که مربی خارجی در این برهه از زمان برای استقلال بهتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات