یک راهکار طلایی برای حل مشکل بی خوابی


یک راهکار طلایی برای حل مشکل بی خوابی

وقتی نوبت به خواب رفتن می‌رسد باید عادت‌های درست را در پیش بگیرید و حتی چیزی به سادگی مسواک زدن در شب می‌تواند شما را سریع‌تر بخواباند. به گفته یک پزشک عدم مسواک زدن شبانه نه تنها می‌تواند بهداشت دهان و دندان تان...

یک راهکار طلایی برای حل مشکل بی خوابی

وقتی نوبت به خواب رفتن می‌رسد باید عادت‌های درست را در پیش بگیرید و حتی چیزی به سادگی مسواک زدن در شب می‌تواند شما را سریع‌تر بخواباند. به گفته یک پزشک عدم مسواک زدن شبانه نه تنها می‌تواند بهداشت دهان و دندان تان را به خطر اندازد بلکه شانس خوابیدن شما را نیز محدود می‌کند. دکتر "دیوید کولمان" متخصص خواب و سخنگوی آکادمی پزشکی خواب آمریکا می‌گوید بهداشت خوب خواب راهی عالی برای مقابله با بیخوابی است. زمانی که از او پرسیده شد مهم‌ترین راهکار بهداشت خواب چیست او پاسخ داد:"برای من شخصا مهم‌ترین تکنیک بهداشت خواب که استفاده می‌کنم مسواک زدن دندان هایم است".

بیشتر بخوانید: علت بی خوابی در دوران حاملگی

یک راهکار طلایی برای حل مشکل بی خوابی

به گزارش فرارو به نقل از دیلی میل، او می‌افزاید: "مسواک زدن دندان یک سیگنال به بدن ارسال می‌کند: "هی، می‌دانی بعدش چه می‌شود". او توضیح می‌دهد که وجود یک اتاق تاریک و سرد یکی دیگر از ملاحظات بهداشتی مهم برای خوابیدن است. او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان از راهبرد‌ها یا دارو‌هایی برای خوابیدن و نخوابیدن استفاده کرد یا خیر می‌گوید: "هدف خواب این نیست که ناک اوت شوید بلکه این است که سرحال از خواب بیدار شوید. دارو‌ها ممکن است به خوابیدن تان کمک کنند، اما همزمان باعث می‌شوند با احساس بدتری از خواب بیدار شوید".

یک راهکار طلایی برای حل مشکل بی خوابی

مشکلات خواب ماندن می‌تواند ناشی از بی‌خوابی و آپنه انسدادی خواب باشد. بنابراین، این موارد را در نظر بگیرید. هم چنین در نظر بگیرید که بیدار شدن در شب امری طبیعی است.

او درباره روش‌های دیگر خوابیدن می‌گوید یک روش متداول برای به خواب رفتن روشن نگهداشتن تلویزیون به عنوان صدای پس زمینه است با این وجود، این پزشک آن روش را توصیه نمی‌کند. دکتر کولمان می‌گوید: "دلیل مخالفت من با خوابیدن با تلویزیون این است که منبع نوری می‌باشد که نیاز به توجه فعال دارد. با این وجود، اگر فردی برای خوابیدن واقعا به کمک تلویزیون نیاز دارد من گوش دادن به رادیو را توصیه می‌کنم، زیرا منبع نور نیست و نیازی به توجه فعال ندارد".

او می‌افزاید از تلویزیون، گوشی تلفن همراه و تبلت دوری کنید، زیرا نور‌های آبی ساطع شده از آن وسایل می‌تواند تولید ملاتونین را به تاخیر بیندازد و مانع از خواب زودتر شما شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز
انجام پروژه های صنعتی به روش فریلنسری

انجام پروژه های صنعتی به روش فریلنسری

  • مطالعات امکان‌سنجی یا طرح توجیهی
  • مطالعات بازار و تجزیه و تحلیل مالی
  • انتخاب خط تولید و پرفرمای ماشین آلات
  • خدمات اخذ استاندارد
  • خدمات طراحی و مهندسی
  • خدمات ثبت شرکت و برند 
سفارش پروژه درخواست همکاری

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار و اطلاعات مناسب برای رشد و توسعه کسب و کارها

آمار و اطلاعات تجارت،صنعت و اصناف

  • آمار واردات و صادرات از سال 1385 تا کنون به تفکیک کد تعرفه محصول،کشور،گمرک
  • آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی فعال و در حال ساخت با امکان جستجو براساس محصول،کد آیسیک و ...
  • اطلاعات 2،500،000 واحد صنفی کشور

تجارت صنعت اصناف

تغییر چهره عجیب ترلان پروانه از دبیرستان تا بازیگری ! / این اون نیست واقعا !