مصرف زیاد این ویتامین باعث خونریزی می‌شود


مصرف زیاد این ویتامین باعث خونریزی می‌شود

ویتامین E خون را رقیق می‌کند و می‌تواند آسیب‌های جزئی را به دوره‌های خونریزی جدی تبدیل کند.

مصرف زیاد این ویتامین باعث خونریزی می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ به گفته متخصصان مصرف زیاد برخی ویتامین‌ها سبب خونریزی می‌شود.

یکی از موارد بالقوه خطرناک مصرف ویتامین یا مولتی‌ویتامین حاوی ویتامین E، خونریزی بیش از حد است.

کاترین بولینگ، پزشک خانواده، در همین خصوص می‌گوید: مگر اینکه دلیلی برای مصرف ویتامین E داشته باشید وگرنه نباید آن را به صورت خودسرانه مصرف کنید. ما قبلا تصور می‌کردیم مصرف آن به دلیل آنتی‌اکسیدان بودن خوب است اما مشخص شد که خطر آن بیش از فایده آن است. ویتامین E خون را رقیق می‌کند و می‌تواند آسیب‌های جزئی را به دوره‌های خونریزی جدی تبدیل کند./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
انجام پروژه های صنعتی به روش فریلنسری

انجام پروژه های صنعتی به روش فریلنسری

  • مطالعات امکان‌سنجی یا طرح توجیهی
  • مطالعات بازار و تجزیه و تحلیل مالی
  • انتخاب خط تولید و پرفرمای ماشین آلات
  • خدمات اخذ استاندارد
  • خدمات طراحی و مهندسی
  • خدمات ثبت شرکت و برند 
سفارش پروژه درخواست همکاری

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار و اطلاعات مناسب برای رشد و توسعه کسب و کارها

آمار و اطلاعات تجارت،صنعت و اصناف

  • آمار واردات و صادرات از سال 1385 تا کنون به تفکیک کد تعرفه محصول،کشور،گمرک
  • آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی فعال و در حال ساخت با امکان جستجو براساس محصول،کد آیسیک و ...
  • اطلاعات 2،500،000 واحد صنفی کشور

تجارت صنعت اصناف

دانلود آهنگهای فیلم فسیل