شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید


شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید
Zapier‌‌

«آی‌اف‌تی‌تی»(‌IFTTT) به خاطر یکپارچه‌سازی ابزارهای محبوب مانند گوگل، فیس‌بوک، دراپ باکس بسیار مشهور شده است، اما اگر یک وب‌اپ در «آی‌اف‌تی‌تی» وجود نداشته باشد، شما باید به سراغ زاپیر بروید. زاپیر وب‌اپ‌های بسیار بیشتری دارد، به ‌‌ویژه در حوزه اپلیکیشن‌های حرفه‌ای و بهره‌وری مانند بیس‌کمپ (‌Basecamp‌) و ام‌اس‌اکسچنج(‌MS Exchange‌). در حال حاضر، زاپیر ۱۱۱ خدمات برای برقراری ارتباط ارائه می‌دهد و این تعداد تقریبا دو‌برابر تعداد آن در IFTTT است. علاوه بر اپلیکیشن‌های فوق‌الذکر، زاپیر با مدیریت کار آسان‌، توییتر، ابزار صدور صورتحساب فرش‌بوک(‌Freshbooks)، سایت اشتراک‌گذاری کد گیت‌هاب(‌GitHub)، اپلیکیشن ردیابی زمان هاروست(‌Harvest)، خدمات ارسال ایمیل انبوه میل چیمپ، ابزار همگام‌سازی و ذخیره‌سازی آنلاین SugarSync و غیره یکپارچه‌سازی می‌کند. در طرح رایگان این اپلیکیشن امکان ۵ یکپارچه‌سازی وجود دارد و همگام‌سازی فقط هر پنج ساعت یک‌بار انجام می‌شود. بنابراین اگر شما به اعلان‌های فوری نیاز دارید، «آی‌اف‌تی‌تی» گزینه بهتری برای شماست. خدماتی که اپلیکیشن زاپیر ارائه می‌دهد، بسیار شبیه به خدمات «آی‌اف‌تی‌تی» است اما برای امور کاری و کسب‌و‌کارهای مختلف مناسب است. برای مثال، هر بار که در پلت‌فرم مدیریت پروژه شرکت خود یک کار جدید برای شما تعیین می‌شود، به طور خودکار یک هشدار بر حسب تاریخ ایجاد خواهد شد تا به شما یادآوری کند که آن کار را به اتمام برسانید. زاپیر اپلیکیشنی است که به صاحبان کسب‌و‌کارها و استارت‌آپ‌ها در مدیریت کارها و پروژه‌هایشان کمک می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید

When I Work

این ابزار با هدف ایجاد برنامه‌های زمانبندی‌شده بر حسب ساعت برای کارمندان طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن برنامه‌های کاری هفته آینده را به آسانی روی دستگاه همراه خود ایجاد و ارسال کنید. با کمک این ابزار مدیران می‌توانند برنامه جدید را برای کارمندان خود پیامک کنند و همچنین کارمندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «ون‌آی‌ ورک‌»
(When I Work) روی تلفن خود از کارفرمایشان درخواست مرخصی کنند.
«ون‌آی‌ورک‌» آسان‌ترین روش برای برنامه‌ریزی، مدیریت حضور و غیاب‌ و برقراری ارتباط با کارمندان از طریق دستگاه همراه و کامپیوتر شخصی شماست. شما می‌توانید بلافاصله از طریق پیامک، ایمیل‌ و اعلان وب درباره برنامه کاری به کارمندان خود اطلاع‌رسانی کنید. ویژگی‌های مهم آن برای صاحبان کسب‌و‌کارها عبارتند از: ارسال ایمیل و هشدار همراه درباره برنامه کاری، پرکردن شیفت‌های خالی در عرض چند ثانیه با ارسال ایمیل و هشدار همراه به کارمندان، ایجاد، به‌روز‌رسانی، لغو و انتشار شیفت‌ها، مدیریت درخواست مرخصی، مشاهده برگه زمانبندی کارمندان، مشاهده کل برنامه کاری با تلفن خود، یکپارچه‌سازی با گوگل‌مپز برای هدایت کارمندان به محل کار آنها. این ابزار برای کارمندان نیز مزایای فوق‌العاده‌ای دارد از جمله: مشاهده برنامه کاری در هر زمان و هر کجا، تعیین ساعت ورود و خروج شیفت‌ها، مشاهده و قبول شیفت‌های خالی و موجود، درخواست یا قبول شیفت‌ سایر همکاران.

شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید

BambooHR

BambooHR (بامبو اچ‌آر) یک نرم‌افزار منابع انسانی آنلاین برای کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ است که صفحات گسترده فوق‌العاده‌ای دارد. این ابزار بسیاری از برترین قابلیت‌های منابع انسانی را به صورت خودکار درآورده است و به صاحبان کسب‌و‌کار کمک می‌کند تا زمان بیشتری برای تمرکز روی کار خود داشته باشند. اپلیکیشن بامبو به شما امکان می‌دهد تا تعدادی از مهم‌ترین قابلیت‌ها را همواره همراه خود داشته باشید و شایع‌ترین کارها را به سادگی و به سرعت برای شما انجام می‌دهد. برای کار با «بامبو اچ‌آر»‌، ابتدا باید یک حساب «‌بامبو اچ‌آر» د‌‌اشته باشید. این اپلیکیشن پس از یک‌بار ثبت‌نام به طور کامل در دسترس شما خواهد بود. با این اپلیکیشن، هر کجا که باشید به تلفن‌های تماس، ایمیل، عکس‌ها، عناوین‌ و در کل تمام اطلاعات خود دسترس خواهید داشت. به علاوه می‌توانید اطلاعات همکاران خود را مشاهده کنید و با یک تلنگر با آنها تماس بگیرید، برای آنها ایمیل یا پیام ارسال کنید. امکان افزودن سریع اطلاعات افراد در فهرست مخاطبان تلفن شما نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزیت‌های این اپلیکیشن امکان برنامه‌ریزی و مدیریت مرخصی‌های شماست. اگر قصد سفر دارید، می‌توانید از هر کجا درخواست مرخصی دهید. درخواست مرخصی در اپلیکیشن ارسال خواهد شد و کارفرما نیز می‌تواند از همین اپلیکیشن مرخصی کارمندان خود را تایید کنند. در این زمینه می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:
مشاهده افرادی که امروز یا هر تاریخ دیگر در آینده خارج از دفتر هستند، مشاهده توازن مرخصی‌های فعلی و محاسبه مرخصی‌های آینده شما، ارسال، مشاهده، ویرایش‌ و نظردهی درباره درخواست مرخصی شما و...

شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید

Perch

با اپلیکیشن «پرچ» (‌Perch‌) نظرات، مطالب اجتماعی و تبلیغات را به طور یکجا مشاهده کنید، به بازار کار محلی خود نگاه کنید و دریابید که چگونه می‌توانید رسانه‌ اجتماعی و بازاریابی خود را تقویت کنید. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین اپلیکیشن کسب‌و‌کار را دریافت کرده است. در مجلات و روزنامه‌های مختلف مانند بیزینس ویک، میدیاپست، تک‌کرانچ، زد دی نت‌ و غیره نیز درباره مزایای این اپلیکیشن برای کسب‌و‌کارهای مختلف و استارت‌آپ‌ها صحبت شده است. اسمال‌بیز تکنولوژی نیز آن را برترین اپلیکیشن ردیابی رسانه اجتماعی برای کسب‌و‌کارهای کوچک معرفی کرده است. «پرچ» به شما کمک می‌کند تا کسب‌و‌کار خود را به افراد معرفی کنید. این اپلیکیشن همه چیز را در یکجا ارائه می‌دهد. از امکانات «پرچ» آن است که می‌تواند دسترسی سریع به فعالیت آنلاین را در سراسر فیس‌بوک، توییتر، یلپ، گوگل پلاس، اینستاگرام، فور اسکور و هزاران سایت دیگر به کسب‌و‌کارها ارائه دهد. مطالب ارسالی کاری همراه با تصاویر، تبلیغات‌ و نظرات مشتریان در دسترس هستند و در نتیجه کسب‌و‌کارها می‌توانند با سرعت زیاد به رقابت خود ادامه دهند. کاربر می‌تواند کسب‌و‌کارهای مورد نظر خود را انتخاب کند و فعالیت اجتماعی آنها را با یک فید زنده روی تلفن خود پیگیری کند. امکان جست‌وجوی سریع کسب‌و‌کارهایی که در شبکه‌های اجتماعی محبوب هستند یا بیشترین نظر را دریافت کرده‌اند، نیز وجود دارد. این اپلیکیشن هنگامی که یک فرد عکسی را در کسب‌و‌کار شما ارسال می‌کند یا یک نظر جدید می‌نویسد، شما را مطلع خواهد کرد. با اعلان تلفن و ایمیل‌های دوره‌ای، شما از تمام وقایع مطلع خواهید شد. در واقع این اپلیکیشن مجموعه‌ای از محتوای رسانه‌ اجتماعی را روی یک صفحه جمع‌آوری می‌کند تا به آسانی بتوانید تمام مطالب و تبلیغات خود و مطالب و تبلیغات رقبای خود‌ و نیز تمام نظرات مشتریان را در یکجا مشاهده کنید.

شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل