چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟


چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟

چگونه برنامه ریزی کنیم؟ چگونه روزانه برنامه ریزی کنیم؟ در این مقاله از هاو کن یو با شما کاربران روش های ساخت یک لیست انجام کار و همچنین روش های برنامه ریزی روزانه را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید. در بین کارهای و تسک هایی مختلف روزانه از موارد مربوط به شغل گرفته تا تفریحات و آموزش ها و...

چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟چگونه برنامه ریزی کنیم؟ - هاو کن یو

چگونه برنامه ریزی کنیم؟ چگونه روزانه برنامه ریزی کنیم؟ در این مقاله از هاو کن یو با شما کاربران روش های ساخت یک لیست انجام کار و همچنین روش های برنامه ریزی روزانه را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

در بین کارهای و تسک هایی مختلف روزانه از موارد مربوط به شغل گرفته تا تفریحات و آموزش ها و … که هر روز با ان ها سر و کار داریم مواردی هستند که همیشه وقت لازم برای انجام دادنشان را نداریم و به روز های دیگر موکول می شوند و شاید هم گاهی فراموش می شوند. در این میان قبل از تعهد به انجام کار های ریز و درشت داشتن یک لیست انجام کار های روزانه مهم ترین گزینه است. با یکدیگر این موارد را و همچنین آموزش داشتن این لیست را برسی می کنیم.

1 چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟
2 چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟
3 چگونه برنامه روزانه داشته باشیم؟
انجام ورزش و کار های صبحگاهی ۳۰ دقیقه نوشتن مقاله وبلاگ ۳۰ دقیقه نهار ۲۵ دقیقه خواب ظهر ۱۵ دقیقه و….

تا جای که می توانید در نوشتن کار های روزانه ساده و بدون پیچیدگی برخورد کنید و سعی نکنید خیلی دقیق باشید. بعد از زمان دادن تمام کار های روزانه و روزمره، زمان ها را جمع زده و به عنوان مثال ۶ ساعت می شوند.

مشاهده خواهید کرد که به عنوان مثال از ۲۴ ساعت روزانه انجام کار های روزمره تنها ۶ ساعت از وقت شما را به خود مشغول می کنند و شما از صبح به انجام تمام کار هایی که قرار است انجام دهید اشراف کامل دارید.

کار های روزانه را خُرد کنید

اشتباهی دیگری که به هنگام برنامه ریزی مرتکب می شویم این مورد است که ما کار ها و اتفاقات غیر منتظره را پیش بینی نمی کنیم و فکر می کنیم برنامه همیشه مطابق پیش بینی ما جلو می رود در حالی که همیشه اتفاقات غیر منتظره و پیش بینی نشده این موضوع را رد کرده اند مخصوصا زمانی که قرار است در محیطی کار کنید که از دیگران دستور می گیرید.

این موارد غیر قابل پیش بینی بستگی به خود شما و البته نوع کار های روزانه شما دارد، این موضوع که شما تا چه اندازه کنترل کارهای روزانه خود را به دست دارید می تواند به شما بسیار کمک کند. قرار نیست شما خیلی دقیق زمانی برای کار های غیر قابل پیش بینی در نظر بگیرید ولی باید حتما تایمی برای این موارد در نظر داشته باشید. یک میانگین برای کار های روزانه در نظر بگیرید و همین مورد را همه روزه اعمال کنید.

برنامه ریزی برای تایم های پِرت

چگونه سحر خیز باشیم؟

تمرین، تکرار، ثابت قدم بودن

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
624

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا