نحوه ساخت ستاره‌ کاغذی سه بعدی


با استفاده از تکه‌های کاغذ رنگی و کاغذ کادو می‌توانید ستاره‌ کاغذی سه بعدی در رنگ‌های مختلف آماده کنید و آن‌ها را با انواع ریسه‌های رنگی و متنوع به هم وصل کنید و یا به صورت تکی برای تزئین آیینه‌ها، درب‌های کمد و اتاق و … استفاده کنید. در زیر روش آماده کردن این ستاره‌های کاغذی توضیح داده شده است. الگوی ستاره سه بعدی را دانلود کنید و از...

با استفاده از تکه‌های کاغذ رنگی و کاغذ کادو می‌توانید ستاره‌ کاغذی سه بعدی در رنگ‌های مختلف آماده کنید و آن‌ها را با انواع ریسه‌های رنگی و متنوع به هم وصل کنید و یا به صورت تکی برای تزئین آیینه‌ها، درب‌های کمد و اتاق و … استفاده کنید. در زیر روش آماده کردن این ستاره‌های کاغذی توضیح داده شده است.

الگوی ستاره سه بعدی را دانلود کنید و از آن پرینت بگیرید. می‌توانید الگو را مستقیما بر پشت کاغذ رنگی پرینت بگیرید و یا بر روی یک کاغذ جداگانه چاپ کنید و از آن به‌عنوان الگو بر روی کاغذ رنگی‌های مختلف استفاده کنید. برای هر ستاره دو طرفه، به دو تا از این کاغذ رنگی‌ها نیاز است.

نحوه ساخت ستاره‌ کاغذی سه بعدی

کاغذ رنگی را از روی خط‌های روی الگو و به صورت یک در میان از رو و از زیر تا بزنید. خط‌های روی بازوها را از سمت روی کاغذ و خط‌های میان بازوها را از سمت وارونه کاغذ رنگی تا بزنید تا حالت سه ایجاد شود.

به کناره‌هایی که برای اتصال دو تکه ستاره در نظر گرفته شده است، از سمت روی کاغذ رنگی چسب بزنید و دو سمت ستاره را از سمت وارونه به‌هم بچسبانید.

نحوه ساخت ستاره‌ کاغذی سه بعدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا