چاپگر کداک با قابلیت چاپ سریع عکس های شما! (+عکس)


موبنا، رکسانا دانیالی – هم اکنون یکی از بهترین چاپگر های موجود با قابلیت اتصال به دستگاه های اندرویدی و آی او اس را معرفی خواهیم کرد که امکان چاپ سریع عکس های کاربران را فراهم کرده اند. چاپگر کداک 6.5 x 4 x 2.7 اینچ ابعاد داشته و از ظاهری مدرن با قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار است. ابعاد مناسب این چاپگر به شما اجازه می دهد...

موبنا، رکسانا دانیالی – هم اکنون یکی از بهترین چاپگر های موجود با قابلیت اتصال به دستگاه های اندرویدی و آی او اس را معرفی خواهیم کرد که امکان چاپ سریع عکس های کاربران را فراهم کرده اند.
چاپگر کداک ۶.۵ x 4 x 2.7 اینچ ابعاد داشته و از ظاهری مدرن با قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار است. ابعاد مناسب این چاپگر به شما اجازه می دهد آن را همراه خود هر جایی که هستید برده و به چاپ سریع عکس هایتان بپردازید. اما آن چه که استفاده از چاپگر سریع کداک را لذت بخش کرده است، پورت های میکرو یو اس بی و لایتنینگ دستگاه است. در نتیجه می توانید به راحتی گوشی های اندرویدی و یا آی او اس خود را به آن متصل کرده و عکس مورد علاقه تان را چاپ کنید. دستگاه مستقیما عکس های انتخاب شده ی شما را با فرمت استاندارد ۴″ x 6″ به صورت تمام رنگی با کیفیت بالا و یا سیاه و سفید چاپ می کند. علاوه بر این امکانات، چاپگر قابلیت پشتیبانی از دوربین های دیجیتال و همچنین فلش های یو اس بی را نیز دارد. از طرفی می تواند مانند یک ایستگاه شارژ هم عمل کند و به شما این اجازه را می دهد تا به طور همزمان دو دستگاه گوشی هوشمند را توسط آن شارژ کنید.
نکته ی جالب دیگر کار با چاپگر سریع کداک، اپ مخصوصی است که برای این دستگاه طراحی شده است. از طریق این اپ می توانید به عکس های مورد نظر خود، فیلتر های متنوع، استیکر و یا نوشته اضافه کرده و سپس عکس را چاپ کنید.
چاپگر سریع کداک مجهز به پورت میکرو یو اس بی و لایتنینگ، ۱۴۰ دلار قیمت دارد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سخت افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج