فیلم آموزش اسامی انگلیسی حیوانات برای کودکان


فیلم آموزش اسامی انگلیسی حیوانات برای کودکان

امروزه دانشمندانی می‌گویند بچه‌هایی که زبان دوم یاد می‌گیرند هوش اجتماعی بالاتری دارند و در امتحانات ورودی دانشگاه هم موفق‌ترند.

کار‌شناسان آموزش کودک و زبان‌شناسان معتقدند کودکانی که قبل از دوره نوجوانی به یادگیری زبان دوم بپردازند بهتر می‌توانند در زمینه تلفظ کلمات به طور صحیح و نزدیک به صاحبان اصلی زبان عمل کنند. زبان‌شناسان این موضوع را به تغییرات فیزیولوژیکی مربوط می‌دانند که در مغز کودکان در سنین نوجوانی رخ می‌دهد.

تفاوت هجا‌ها و آوا‌ها در زبان‌های مختلف که باعث تفاوت لهجه‌ها می‌شود در کودکانی که زبان را قبل از شکل‌گیری بخش‌های مربوطه در مغز یاد گرفته‌اند کمتر به چشم می‌آید. به همین دلیل بهترین سن آموزش زبان به کودک، قبل از ۱۰ سالگی و زمانی است که کودک هنوز در زبان مادری خود هم پیشرفت چندانی نداشته است.

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان با لهجه زیبا ، این ویدئوی آموزشی را برای یاد دادن نام حیوانات به بچه ها استفاده کنید.در این ویدئو نام حیوانات آموزش داده میشود.در این ویدئو جانوران اهلی مثل سگ – گربه – بز – ماهی – خرگوش – اردک – کبوتر و حیوانات وحشی مانند شیر – آهو – فیل – خرس – عقاب نشان داده شده و شما به سادگی میتوانید نام حیوانات را به زبان انگلیسی به کودکان خود بیاموزید.

(۴۲۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...