چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟


چگونه شیشه بالابر را تعمیر کنیم؟ چگونه شیشه بالابر خودرو را روان تر کنیم و یا مشکلات آن را حل کنیم. این سوالاتی است که امروز در هاو کن یو به بیشتر آن ها پاسخ خواهیم داد. با آموزش تصویری راه های تعمیر شیشه بالابر با ما همراه باشید. امروزه دیگر خبری از شیشه بالا بر های دستی نیست و شاید می توان گفت تما...

چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟

چگونه شیشه بالابر را تعمیر کنیم؟ چگونه شیشه بالابر خودرو را روان تر کنیم و یا مشکلات آن را حل کنیم. این سوالاتی است که امروز در هاو کن یو به بیشتر آن ها پاسخ خواهیم داد. با آموزش تصویری راه های تعمیر شیشه بالابر با ما همراه باشید.

امروزه دیگر خبری از شیشه بالا بر های دستی نیست و شاید می توان گفت تما خودرو ها از شیشه بالابر های برقی استفاده می کنند که کار بالا بردن شیشه خودرو را به خوبی انجام می دهند و البته انجام آن را راحت تر و سریع تر مهیا کرده اند. با این حال مشکلات و خرابی های این مدل از شیشه بالا بر ها به مراتب بیشتر از نسخه های دستی است که در این مقاله از هاو کن یو به شما آموزش خواهیم داد که عمده مشکلات این شیشه بالا بر های برقی از کجا ناشی می شود و چگونه می توانید مشکلات آن را برطرف کنید. بنابراین من بعد چنانچه با بالابر خودروی خود به مشکل خوردید می توانید قبل از مراجعه به مکانیک با بررسی روش های زیر شانس خود را برای تعمیر آن برسی کنید.

بررسی فیوز ها
1 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
2 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
3 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟

معمولا برای جایگزین و تعویض کردن فیوز تعدای فیوز اضافی در جعبه یافت می شود ولی چنانچه دسترسی نداشتید حتما از فیوز با ظرفیت یکسان کمک بگیرید.

بررسی کلید های بالابرنده

بررسی کلید های بالابرنده شیشه

5 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
6 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
7 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
8 چگونه شیشه بالا بر خودرو را تعمیر کنیم؟
var addthis_config = ; var addthis_share = {}; var addthis_product = "wpp-5.3.4"; var wp_product_version = "wpp-5.3.4"; var wp_blog_version = "4.6.1"; var addthis_plugin_info = ,"page_info":}; if (typeof(addthis_config) == "undefined") { var addthis_config = ; } if (typeof(addthis_share) == "undefined") { var addthis_share = {}; } if (typeof(addthis_layers) == "undefined") { var addthis_layers = {}; } (function() { var at_interval = setInterval(function () { if(window.addthis) { clearInterval(at_interval); addthis.layers(addthis_layers); } },1000) }());
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
71

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟