فیلم:قهرمانی مقتدرانه آزادکاران ایران در جام جهانی


تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیدار حساس و نفس گیر فینال جام جهانی کشتی آزاد را از آمریکا برد تا هشتمین قهرمانی کشورمان در جام جهانی به دست بیاید. ...

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیدار حساس و نفس گیر فینال جام جهانی کشتی آزاد را از آمریکا برد تا هشتمین قهرمانی کشورمان در جام جهانی به دست بیاید.

فیلم:قهرمانی مقتدرانه آزادکاران ایران در جام جهانی

به گزارش "توریسم آنلاین"، فینال هیجانی و پر استرس جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه بین ایران و آمریکا برگزار شد و ایران توانست هشتمین قهرمانی خود را در این رقابت ها با پیروزی 5 بر 3 به دست بیاورد. ایران در اوزان سبک توانست 3 برد پی در پی را به دست بیاورد اما جردن باروز در وزن 74 کیلوگرم بردهای رقیب را آغاز کرد تا جایی که کشتی 125 کیلوگرم در حالی برگزار شد که نتیجه 4 بر 3 بود و با وجود ضربه فنی حسن یزدانی برنده آن دیدار قهرمان جام جهانی می شد.

کمیل قاسمی با یک برد قاطعانه و به موقع ایران را برنده دیدار سنگین وزن و جام جهانی کرد تا جشن کرمانشاهی ها با طعم قهرمانی به پایان برسد.

jwplayer("AVPlayerID_41ba15d6_2064702665").setup({ flashplayer: "/media/player/player.swf?abouttext=JWPlayer", height: 350, width: 555, controlbar: "BOTTOM", //skin: "/media/player/skins/glow.zip", file: "http://dl1.video.varzesh3.com/video/clip95/11/sport/wrestling/ghahremani_azadkaran_iran_jahani.mp4" });


+ 1
فیلم:قهرمانی مقتدرانه آزادکاران ایران در جام جهانی - 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی