نقد و بررسی کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر


نقد و بررسی کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE مزایا: آنتی اکسیدان، نرم کننده، ضد چروک،ترمیم کننده معایب: BHT، بسته بندی کاسه ای The post نقد و بررسی کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر appeared first on مجله زیبایی بهرو: زیبایی، مد و استایل.

استی لادر شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است و در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی، عطر، رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این شرکت کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردایزم.

کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر با دارا بودن سدیم هیالورونیت هم می تواند آب بین سلولی را بالا ببرد و هم می تواند باعث تحریک تولید و در نتیجه افزایش کلاژن و گلیکوز آمینو گلیکان های پوست شده و در نتیجه پس از استفاده از آن پوست سفت تر شده و چروک های آن بهبود پیدا می کنند. همانطور که در مقاله چین و چروک ها توضیح دادیم تاثیر این محصولات موقت و ظارهی هستند.همانطور که در مقاله چین و چروک ها توضیح دادیم تاثیر این محصولات موقت و ظاهری هستند. وازلین، نرم کننده و مورد تایید FDA محافظ غنی پوست می باشد و برای پوست اطراف چشم بسیار مناسب است. استفاده از روغن ها و عصاره های گیاهی غنی از چربی و آنتی اکسیدان مثل بابونه، عصاره دانه انگور، پوریا کوکوس، جلبک، yeast و چند عصاره دیگر این سرم را به منبع غنی از آنتی اکسیدان های مفید برای پوست تبدیل کرده است. کافئین موجود در این محصول باعث بهبود پف زیر چشم می شود و همچنین خاصیت تسکین دهندگی و آنتی اکسیدانی دارد بویژه وقتی پوست در مواجهه با اشعه UV قرار می گیرد. لسیتین هیدروژنه فرم هیدروژنه لسیتین است که قابلیت بازسازی پوست را دارد. اسکوالین ماده ای نرم کننده است که منبع بازسازی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها می باشد. عصاره جوانه گندم باعث سفیدی و نرمی پوست می شود. بسته بندی کاسه ای کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر تمام اثرات موادی همچون آنتی اکسیدان ها را از بین خواهد برد. سطح وسیعی از محصول که در ارتباط با اکسیژن هوا قرار می گیرد به راحتی می تواند آنتی اکسیدان های محصول را اکسید کرده و اثر آن ها را ازبین ببرد. همچنین برای جلوگیری از آلایندگی میکروبی محصول نیاز به استفاده از غلظت بالای نگهدارنده های میکروبی مثل متیل پارابن و فنوکسی اتانول است که خود آن ها می توانند احتمال بروز حساسیت های پوستی را افزایش دهند. هم چنین از اکسید آهن برای رنگی­ کردن این فرآورده استفاده شده است و برای پوست خطری ندارد.

کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر برای تمام گروههای سنی مناسب است. یکی از عمده معایب این محصول استفاده از ماده BHT است که اگر چه یک آنتی اکسیدان است ولی مطالعات بسیاری به حساسیت زایی این ماده اشاره کرده اند.

The Journal of Allergy and Clinical Immunology, April 2016, pages 1,091-1,102

Journal of Ethnopharmacology, November 2000, issues 1-2, pages 61–۶۹

Drug Design, Development, and Therapy, October 2014, pages 19,923-1,928

ESTEE LAUDER ADVANCED NIGHT REPAIR EYE
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده مفید
9
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده مضر
5
مزایا آنتی اکسیدان نرم کننده ضد چروک ترمیم کننده
معایب BHT بسته بندی کاسه ای
7.0
نمره بهرو

نقد و بررسی کرم شب ترمیم کننده دور چشم استی لادر was last modified: خرداد 28ام, 1396 by سپیده زارع دلاور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید