طرز تهیه یک املت جدید و خوش طعم


اسفناج ضد سرطان است و خاصیت ضد التهابی دارد. برای فشار خون مفید است. چشم را در برابر بینایی محافظت می‌کند. برای پایین آوردن تب بسیار مفید است. سبب لاغری و کاهش وزن می‌شود. اگر مجرد هستید و از املت گوجه فرنگی خسته شده‌اید در اینجا طرز تهیه یک املت خوش طعم و جدید رو برای شما آماده کردیم. در ادامه...

اسفناج ضد سرطان است و خاصیت ضد التهابی دارد. برای فشار خون مفید است. چشم را در برابر بینایی محافظت می‌کند. برای پایین آوردن تب بسیار مفید است. سبب لاغری و کاهش وزن می‌شود.

اگر مجرد هستید و از املت گوجه فرنگی خسته شده‌اید در اینجا طرز تهیه یک املت خوش طعم و جدید رو برای شما آماده کردیم. در ادامه این آموزش را به نقل از فودفا بخوانید.

طرز تهیه یک املت جدید و خوش طعم

مواد لازم برای تهیه رول املت اسفناج و ژامبون
۵ عدد تخم مرغ

٣٠٠ گرم ژامبون مرغ

نیم کیلو اسفناج

٣ قاشق غذاخوری روغن

۱/۲ قاشق چای‌خوری فلفل سیاه

نمک به میزان دلخواه

طرز تهیه رول املت اسفناج و ژامبون
ابتدا اسفناج‌ها را شسته و خورد می‌کنیم و همراه فلفل سیاه ١/۵ فنجان آب روی شعله ملایم می‌گذاریم تا بخار پز شود. در این حین داخل یک کاسه تخم مرغ‌ها و نمک را خوب بهم می‌زنیم و داخل تابه که قبلا چرب کرده‌ایم می‌ریزیم.

وقتی یک طرف املت طلایی شد کمک کباب برگردان و یک قاشق آن را بر می‌گردانیم و ژامبون‌ها را روی آن می‌چینیم و سپس اسفناج‌ها را که کاملا آب آنها را گرفته این روی ژامبون‌ها می‌ریزیم و پخش می‌کنیم و اجازه می‌دهیم طرف دیگر هم بخوبی برشته شود و در آخر املت را به صورت رولت می‌پیچیم. نوش جان و لذت ببرید!

خواص مواد غذایی اصلی

اسفناج ضد سرطان است و خاصیت ضد التهابی دارد. برای فشار خون مفید است. چشم را در برابر بینایی محافظت می‌کند. برای پایین آوردن تب بسیار مفید است. سبب لاغری و کاهش وزن می‌شود. ذخایر آهن بدن را تامین می‌کند. سبب کاهش کلسترول خون می‌شود. برای تقویت اعصاب مفید است. شیر مادران شیرده را زیاد می‌کند. آب اسفناج در بهبودی درد مفاصل بسیار مفید است. آب اسفناج سبب قطع شدن خونریزی لثه می‌شود. برای زیبایی و سلامتی پوست بسیار مفید است. سیستم ایمنی بدن را بسیار تقویت می‌کند. اگر آب اسفناج با آب هویج ترکیب شود در درمان کم خونی خانم‌ها بسیار تاثیرگذار است. در برنامه غذایی حتما از اسفناج و آب اسفناج استفاده نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی