دیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faeze


سلام

پاره شدن پرده بکارت در برخی از زنان بدون رابطه جنسی چه علتی دارد؟

دیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faeze

برخی تصور می کنند وجود پرده بکارت فقط برای اثبات دوشیزگی و عدم ارتباط جنسی زن است. در پاسخ به این سوال و نیز فواید پرده بکارت می گویم:
۱٫ پرده بکارت مختص انسان نیست. بسیاری از پستانداران مانند اسب ، وال و …
نیز از وجود چنین پرده ای بهره مندند. در حالی که در حیوانات مساله دوشیزگی مفهومی ندارد. بنا بر این عامل وجود پرده بکارت در انسان نمی تواند صرفا اثبات دوشیزگی باشد و اگر کسی پرده بکارت را نداشت به مفهوم پاک نبودن یا ارزش نداشتن این شخص نیست.
۲٫ اگر علت پرده بکارت عدم رابطه جنسی باشد ، بدون اسیب رساندن به این پرده نیز می توان رابطه جنسی داشت. بنابراین نمی توان داشتن یا نداشتن پرده بکارت را نشانه پاکی یا ناپاکی یک شخص دانست. علاوه بر این چه بسا فردی پس از رابطه توبه کرده باشد و مقام معنوی ای بالاتر از کسی که پرده بکارت دارد ، داشته باشد.
۳٫ بسیاری از پزشکان می گویند،پرده بکارت موجب حفظ دستگاه تناسلی از بیماری های عفونی در نوزادی است .
۴٫ برخی نیز معتقدند که پرده بکارت مانند آپاندیس است که فلسفه آن چندان روشن نیست.

آسیب و پاره شدن پرده بکارت

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد،پرده بکارت که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است.پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که قبلا به آن اشاره شده است.

برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود از جمله :

-ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک

-انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد – دخول آلت تناسلی

-عمل خودارضایی اگر همراه با داخل کردن یک شئی به داخل واژن باشد میتواند سبب آسیب و پاره شدن پرده بکارت شود.

-برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده بکارت مواجه هستند.

-تصادف نیز میتواند سبب آسیب و پاره شدن پرده بکارت شود.

-عملهای لگنی وخیم

قابل توجه اینکه تمامی مسائل ذکر شده بالا در مورد آسیب و پاره شدن پرده بکارت توسط پزشک قابل معاینه و تشخیص صد در صد می باشد.

پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد و با کوچکترین تحریک آسیب پذیر می باشد. گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است و سبب حساس شدن آن و احتمال پارگی پرده بکارت وجود دارد.

آیا با خود ارضایی پرده بکارت پاره می شود؟ پارگی پرده چگونه تشخیص داده می شود؟

دختران دقت داشته باشند هرگونه آمیزش جنسی حتی اگر پرده بکارت از نوع ارتجاعی باشد و پاره نشود توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است. دختران بقدری از پارگی پرده بکارت ترس دارند که با کوچکترین اتفاق فکر می کنند که پرده آنها پاره می شود. مثلا خودارضایی ،بردن انگشت یا یک پنبه درون مهبل و حتی فشار آب هنگام شستن فرج ولی باید به آنها گفت که احتمال صدمه دیدن پرده در اینگونه موارد کم است. (البته احتمال پارگی وجود دارد ولی کم است) توصیه به شما این است که اضطراب را کنار بگذارید و از کسانی که اطلاعات درستی در این زمینه ندارند درخواست کمک و راهنمایی نکنید. بهترین راه تشخیص پارگی پرده بکارت معاینه توسط ماما یا پزشک متخصص زنان است .

آیا امکان ترمیم پرده بکارت وجود دارد ؟

دیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faeze

هایمنورافی (Hymenorraphy) هایمنوپلاستی ( Hymenoplasty) یا بازسازی یا ترمیم پرده بکارت با عمل جراحی، جریانی است که طی آن بقایای این پرده که بر اثر آمیزش و یا هر دلیل دیگری از بین رفته، با قرار دادن کپسولی ژلاتینی که حاوی ماده ای شبیه خون است، به هم دوخته می شود. اما بدلیل فقدان رگهای خونی در این ناحیه این اتصال موقت بوده و برای نتیجه مطلوب بهتر است تا یک هفته قبل از شب زفاف و اولین نزدیکی انجام گیرد.گاهی اوقات نیز که اثری از این بقایا برجای نمانده، بخشهایی از دهاته واژن به هم دوخته می شود تا نقش پرده را بازی کند. این عمل در ایران و برخی دیگر از کشورهای عربی غیر قانونی است و تنها در صورتی انجام می گردد که پزشکی قانونی حکم آن را، مثلاً بنا برا اینکه ایزال پرده طی حادثه رانندگی باشد، تایید کند.

ترمیم پرده بکارت نوعی عمل جراحی برای بازسازی پرده بکارت است. این عمل به طور کلی در پزشکی زنان جایگاهی ندارد اما برخی مراکز جراحی پلاستیک به ویژه در اروپای غربی، آمریکا و ژاپن آن را به عنوان یک عمل سرپایی انجام می دهند.
هدف معمول برای انجام این عمل ایجاد وضعیتی است که منجر به خونریزی در آمیزش جنسی شود. این خونریزی در برخی فرهنگ ها نشانهٔ باکرگی تلقی می شود. در فرهنگ اسلامی باکرگی عروس اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که خلاف آن در شب زفاف مشخص شود ممکن است پیامدهایی نامطلوب همچون طلاق، بی آبرویی خانوادگی و حتی مرگ عروس را در پی داشته باشد.
برخی از انواع این عمل در تعدادی از کشورها قانونی است، اما در برخی کشورهای دیگر تمامی انواع آن ممنوع است.

علائم پارگی پرده بکارت کدامند ؟

دیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faeze

معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند. البته خیلی نمی توان به این علامت تکیه کرد، چرا که حالت این پره ها در برخی دخترها از بدو تولد، باز است. در مقابل، زنهایی هستند که با وجود مقاربت و نزدیکی های مکرر، باز هم حالت این پره ها بسته است.

اگر مهبل فرج، شکل ۷ داشته باشد، می تواند علامت پاره شدن پرده بکارت با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به ۷ تبدیل می شود . البته باز هم نمی توان این مورد را نشانه ی قطعی برای انجام نزدیکی قبلی دانست، حتّی بدون انجام هیچگونه نزدیکی قبلی نیز، با عوامل دیگری چون، حرکات رقص (به خصوص رقص باله)، صخره نوردی، موتور سواری و دوچرخه سواری ممتد، اسب سواری، دخول دیگر اجسام خارجی و دیگر فشار های جسمانی کاری،…می تواند باعث ایجاد این حالت ۷ شکل شوند.

دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می گیرد. این نشانه نیز باز هم صد درصد نمی تواند دلیل نزدیکی قبلی باشد.

پرده بکارت به چه شکلی پاره می شود؟

پاره شدن پرده بکارت هیچ گونه قاعده و قانونی ندارد و ممکن است به هر شکل و اندازه و در هر جهتی از پرده بکارت ایجاد شود. در پرده بکارت نوع حلقوی معمولا ۴ تا ۵ پارگی شعاعی شکل بوجود می آید و انواع هلالی دو پارگی در طرفین پیدا می کنند. پارگی ها معمولا از کناره آزاد پرده بکارت شروع شده و تا جدار واژن کشیده می شوند. در مواردی که سن دختر کم بوده و دستگاه تناسلی زنانه رشد کافی نداشته باشد ممکن است پارگی در واژن و سایر نواحی تناسلی نیز ایجاد شود.

خون پاره شدن پرده بکارت چه تفاوتی با خون قاعدگی دارد؟

تشخیص خون قاعدگی از خون بکارت کمی مشکل است ولی خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پارگی پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.

درد و سوزش هنگام پاره شدن پرده بکارت چقدر است؟

باید بدانید رشته های عصبی روی پرده بکارت در خانمها خیلی کم است و اگر هنگام برقراری اولین رابطه جنسی به انداره کافی تحریک شوند هیچ دردی احساس نمی کنند یا درد و سوزش بسیار اندک است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faezeدیدگاه‌ها برای پاره شدن پرده بکارت زنان بدون رابطه با Faeze

جهت جوین در کانال تلگرام و اینستاگرام قلقلی خان روی عکس مربوطه کلیک کنید

پاره شدن پرده بکارت در برخی زنان – پاره شدن پرده بکارت در برخی زنان – پاره شدن پرده بکارت در برخی زنان – پاره شدن پرده بکارت در برخی زنان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط