دیدگاه‌ها برای آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین با احسان


دیدگاه‌ها برای آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین با احسان

سلام – این مطلب خیلی برای من کار آمد بود و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت ...

رابطه جنسی دهانی برای زوجین

دیدگاه‌ها برای آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین با احسان

یکی از راههای سکس یا عمل جنسی یا به ارگاسم رساندن شریک جنسی رابطه جنسی دهانی است. سکس دهانی عبارت است از وارد کردن آلت تناسلی مرد در دهان و مکیدن آن توسط زن و یا لیسیدن آلت تناسلی زن و تحریک و مکیدن کلیتوریس(چوچوله) زن توسط مرد. رابطه جنسی دهانی در کشورهای غربی به شدت شایع بوده و در ایران نیز رابطه جنسی دهانی از زمان گسترش موبایل و ماهواره به شدت گسترش یافته است و بسیاری از مردان و زنان به رابطه جنسی دهانی می پردازند.

حالت های انجام رابطه جنسی دهانی برای زن

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان بگذارید. یا اینکه او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید.

یک راه دیگر رابطه جنسی دهانی اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا” روی صورت شما بنشیند. (در این حالت صورتتان خیلی خیس خواهد شد)حالتهای متعدد دیگری برای فشار دادن صورت شما روی واژن وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آنهارا امتحان کنید.

یکی از بهترین وضعیتها برای رابطه جنسی دهانی حالت ۶۹ است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد میتوانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی میتوانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. وضعیت ۶۹ را میتوان بصورت: مرد در بالا زن در بالا یا پهلو به پهلو انجام داد. خیلی از زوجها راحتتر هستند تا رابطه دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اندانجام دهند. بعضی از خانمها علاقه دارند تا در همه این وضعیت ها رابطه دهانی داشته و لیسیده شوند. عده ای در حالتی که مرد در بالاباشد احساس خفگی میکنند. هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!

خلاصه و مفید:

۱. به پشت خوابیده و پاها کمی باز

۲. به پشت خوابیده و پاها به سینه چسبیده

۳. حالت ۴ دست و پا (داگی) با بالا گرفتن باسن طوری که آلت تناسلی از پشت بیرون بزند

۴. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

۵. زن یا بر روی صندلی و یا لبه تخت می نشیند با پاهای باز و به پشت تکیه داده

۶. سر پا و خم شده با دست بر روی صندلی یا تخت

نحوه لیسیدن آلت زن در رابطه جنسی دهانی

در واقع کلیتوریس مهمترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از رابطه نمیبرد. خانمها در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن را به اوج آسمان میبرد. لیسیدن را از واژن شروع و به سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با دو لبتان بگیرید زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دورادور آن بکشید. اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا” روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید. انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن است به ارگاسم برساند. حال کلیتوریس را به دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در وضعیت ۶۹ انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت. بهترین راه به ارگاسم رساندن زن از طریق رابطه دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

خلاصه و مفید:

– بهتر است پیش از لیسیدن کمی با سینه ها ور بروید زیرا در افزایش ترشح آلت موثر است.

– می توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمی از روی شورت با دست ماساژ داده و یا لیسید.

– شورت را سعی کنید با دندان درآورید (نمایش حرص و ولع مرد)

– نگاه های هوس آلود به آلت زن تحریک کننده است.

– از لبهای بیرونی آلت شروع کنید به لیسیدن.

– به عکس العملهای زن توجه کنید تا نقاط حساس تر را شناسائی نمائید.

– لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خیس شد با انگشت آنها را از هم باز کنید.

– برآمدگی چوچوله(کلیتوریس) را با نوک زبان قلقلک دهید (از قسمت های حساس آلت)

– حال زبان را سیخ کرده و به داخل آلت فرو کنید (تکرار کنید ).

– آب داخل آلت را بخورید و به صورت بمالید.

– از داخل با زبان سقف آلت را تحریک کنید.

– زبان را در داخل آلت بچرخانید.

– به نرمی و با لبهای خود آلت زن را بگزید.

– بینی را به چوچوله بمالید.

– در آلت زن غرق شوید.

وظایف زن در رابطه جنسی دهانی

– زن باید به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان دهد.

عکس العملها:

– آخ آخ کردن

– نفس نفس زدن

– جملات رکیک و تحریک آمیز گفتن

– التماس برای تکرار کار لیسیدن

– بالا آوردن باسن – کشیدن موهای مرد

– فشار دادن سر مرد به آلت خود

– قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت های روبه رو

خطر انتقال ویروس در رابطه جنسی دهانی با عضو جنسی زنانه

در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه خطر انتقال برای شریکی که سکس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.) برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند. میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در این مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطر انتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است. در هر صورت در چندین مورد گزارش شده از انتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی با واژینال گزارش شده است. خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را می توان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

شرایط خوردن آلت تناسلی مرد در رابطه جنسی دهانی

۱. برای خوردن آلت تناسلی مرد اول از همه باید تمایل قلبی وجود داشته باشد
۲. پاکیزه و خوش بو بودن بدنها

حالت های انجام رابطه جنسی دهانی برای مرد

۱. به پشت خوابیدن مرد (بهتر است مرد زیر سر خود بالشی بگذارد تا شاهد لیسیدن آلتش توسط زن باشد. نگاه کردن مرد برای هر دو طرف تحریک کننده خواهد بود.

۲. زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. زن با فشردن سینه ها به هم آلت مرد را تحت فشار قرار می دهد .آلت مرد ره لبهای زن می خورد.

۳. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)روش های خوردن آلت مرد
– آلت مرد از چهار قسمت حساس تشکیل شده است: بیضه ها – انتهای بیضه ها (ما بین مقعد و بیضه ها – طول آلت – سر آلت(حشفه)
– لیسیدن همه این مناطق توصیه می شود.
– سر آلت تحریک پذیرترین قسمت است.به آرامی بلیسید.
– در قسمت طول آلت بخش تحتانی حساس تر است.
– ابتدا با نوک زبان با آلت بازی کنید.
– سر آلت را با لبهای خود بمکید.
– مجددا از نوک زبان استفاده کنید.
– می توانید آلت را کنترل شده در دهان فرو کنید.به دفعات متعدد ادامه دهید.
– برخی مردان زود انزال هستند و با این عمل به انزال می رسند.اگر زنی تمایل داشت می تواند ادامه داده و منی مرد را یا بخورد یا بر روی بدن خود(سینه ها – شکم – آلت زن – باسن و …) بریزد.
– مرد نباید در این کار ذره ای اجبار به خرج دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاه‌ها برای آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین با احساندیدگاه‌ها برای آموزش رابطه جنسی دهانی برای زوجین با احسان

جهت جوین در کانال تلگرام و اینستاگرام قلقلی خان روی عکس مربوطه کلیک کنید

برچسب ها: رابطه دهانی عکس ، رابطه دهانی از نظر اسلام ، رابطه دهانی زناشویی ، رابطه دهانی در نامزدی ، رابطه دهانی با زن ، رابطه دهانی برای مرد ، رابطه دهانی با همسر ، رابطه زناشویی دهانی ، آموزش رابطه دهانی زناشویی ، رابطه دهانی از دیدگاه اسلام ، رابطه دهانی در دوران نامزدی ، ارتباط دهانی با زن ، رابطه دهانی مردان ، رابطه دهانی با همسرم ، رابطه جنسی دهانی و ایدز ، ارتباط دهان به دهان ، ارتباط دهانی چیست ، ارتباط دهانی و مقعدی ، آموزش ارتباط دهانی ، عوارض ارتباط دهانی ، نحوه رابطه دهانی ، چگونگی ارتباط دهانی ، رابطه جنسی دهانی ، ضرر رابطه دهانی ، رابطه دهانی صحیح ، فیلم رابطه دهانی ، فواید رابطه دهانی ، رابطه دهانی در عقد ، رابطه دهانی همسران ، خطرات رابطه دهانی ، خطر رابطه دهانی ، حکم رابطه دهانی ، آیا رابطه دهانی حرام است ، رابطه دهانی چگونه است ، رابطه دهانی از نظر شرعی ، رابطه دهانی زن و شوهر ، رابطه دهانی شوهرم ، رابطه دهانی سالم ، سوال رابطه دهانی ، روش های رابطه دهانی ، انواع رابطه دهانی ، رابطه دهانی با واژن ، رابطه دهانی با دوست پسر ، رابطه دهانی با کاندوم ، لذت رابطه دهانی ، رابطه دهانی از نظر اسلام ، احکام رابطه دهانی ، رابطه دهانی تصویری ، رابطه دهانی تناسلی ، رابطه دهانی توسط زن ، رابطه دهانی مقعدی ، طرز رابطه دهانی ، طریقه رابطه دهانی ، راه های رابطه دهانی ، راهنمای رابطه دهانی ، رابطه دهانی در بارداری ، رابطه دهانی در سکس ، رابطه دهانی و بیماری ، رابطه جنسی دهانی زوجین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...