جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل


جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل

جنگل مشه در فاصله 25 کیلومتری شهرستان اردبیل و 10 کیلومتری جنوب شهر نمینه و تابستونا بسیار خنک و مطبوع و زمستونا پربرف و سرد و مرطوبی داره . در داخل این جنگل یک استخر آب گرم، به نام “مشه سویی” وجود داره که آب آن خاصیت درمانی داره و افراد زیادی به این دلیل به این منطقه سفر می کنن . این منطقه...

جنگل مشه در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرستان اردبیل و ۱۰ کیلومتری جنوب شهر نمینه و تابستونا بسیار خنک و مطبوع و زمستونا پربرف و سرد و مرطوبی داره .
در داخل این جنگل یک استخر آب گرم، به نام “مشه سویی” وجود داره که آب آن خاصیت درمانی داره و افراد زیادی به این دلیل به این منطقه سفر می کنن .
این منطقه تفرجگاهی بسیار دلپذیر برای مسافران و گردشگران و همچنین مردم استان اردبیله و از امکانات این منطقه، پیست اسکی مناسب برای تمام فصوله .

جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل جنگلی زیبا و رویایی در اردبیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها