پشت صحنه فیلم انتقام جویان؛ نبرد بی نهایت | فیلم


پشت صحنه فیلم انتقام جویان؛ نبرد بی نهایت | فیلم

...

در تصاویری که از محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War در کلیسای جامع دورام کشور انگلستان گرفته شده است، جو روس یک چکش میولنیر را در دست دارد. طبق تصاویری که پیش از این از کلیسا منتشر شده بود، در این محل قرار است راکت راکون با ثور ملاقات کند.

با این حال مشخص نیست که ثور چکش جدید خود را که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با چکش میولنیر قدیمی خود ندارد، در پایان فیلم Thor: Ragnarok به‌دست خواهد آورد یا اینکه این چکش را طی فیلم Avengers: Infinity War پیدا خواهد کرد و به‌دست خواهد گرفت. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه فیلم انتقام جویان؛ نبرد بی نهایت | فیلم

پرداختن به نحوه یافتن چکش جدید میولنیر توسط ثور می‌تواند جالب باشد؛ با وجود این، برای پاسخ به این سوالات باید تا زمان اکران فیلم Thor: Ragnarok که قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) اکران شود، صبر کرد. کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد.

او در مصاحبه دیگری گفته بود که نام فیلم Avengers 4 به بخش مهمی از اتفاقات و پایان فیلم Infinity War اشاره می‌کند و اگر اکنون اعلام شود، داستان و اتفاقات پایان این فیلم کاملا فاش خواهد شد. این در حالی است که فایگی در مصاحبه دیگری گفته بود که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

(۳۰۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر