تریلر سری جدید کینگزمن؛ دایره طلایی | فیلم


تریلر سری جدید کینگزمن؛ دایره طلایی | فیلم

...

بدون شک فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر هالیوود بوده است. پس از موفقیت این فیلم، ساخت دنباله فیلم Kingsman با عنوان The Golden Circle توسط کمپانی فاکس قرن بیستم رسما تایید شد. شخصیت‌های اصلی این داستان اگزی (Eggsy) با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) و هری هارت (Harry Hart) با بازی کالین فرث (Colin Firth) هستند. به نوعی این فیلم را می‌توان حد واسط دو فیلم James Bond «جیمز باند» و Austin Powers دانست.

فیلم Kingsman: The Secret Service مردم را با این سازمان آشنا کرد، سازمانی مستقل و فعال در سطح جهانی با بالاترین سطح اختیارات که هدف نهاییش حفظ امنیت در سراسر جهان است. در کینگزمن: دایره طلایی قهرمانان ما با چالشی جدید روبرو می‌شوند.

وقتی که مرکز فرماندهی آن‌ها نبود شده است و خطری بزرگ جهان را تهدید می‌کند آن‌ها سازمانی جاسوسی دیگر را پیدا می‌کنند که حاضر است به آن‌ها کمک کند. این سازمان در آمریکا فعالیت می‌کند و از گذشه با کینگزمن در ارتباط بوده است. در ماجراجویی جدید که قدرت این ماموران زبده را می‌سنجد و این دو سازمان باید به هم کمک کنند تا این دشمن واحد را از بین ببرند و دنیا را نجات دهند، چیزی که برای ایگزی دیگر به یک عادت تبدیل شده است.

اکنون فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. تارون اگرتون، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، کالین فرث، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service، بوده است.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه فیلم (بلید رانر ۲۰۴۹) در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده می‌رود، کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم گرفته است که برای کاهش رقابت با این فیلم مورد انتظار کمپانی برادران وارنر، اکران فیلم Kingsman: The Golden Circle را یک هفته جلو بیندازد. انتظار می‌رود بزودی اولین تریلر این فیلم نیز منتشر شود.

(۱۱۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق