تریلر فیلم دانکرک به کارگردانى کریستوفر نولان | فیلم


تریلر فیلم دانکرک به کارگردانى کریستوفر نولان | فیلم

...

علاقه‌مندان به هنر سینما، کریستوفر جاناتان جیمز نولان کارگردان مشهور هالیوود را بیشتر با فیلم‌های متفاوت و تحسین‌برانگیز از جمله The Dark Knight و Inception و Interstellar می‌شناسد.

ویژگی سینمای کریستوفر نولان توجه به عمق وجودی شخصیت‌ها و احساسات و ترکیب هنر و بلاک‌باستر است. کریستوفر نولان تاکنون دوربین خود را بر موضوعات مختلفی، از کتاب‌های کمیک تا دنیاهای موازی، معطوف کرده است.

حال این کارگردان ۴۵ ساله قصد دارد به گذشته و زمان رخداد جنگ جهانی دوم سفر کند. دانکرک (Dunkirk) نامی است که کریستوفر نولان برای جدیدترین تجربه خود در زمینه کارگردانی و نویسندگی برگزیده است.

این فیلم که براساس واقعیت ساخته خواهد شد، روایتگر تخلیه نیروهای سه کشور بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک به دلیل حمله غافلگیرکننده ارتش آلمان است. حال کمپانی برادران وارنر لیست بازیگران و کلیت داستانی فیلم دانکرک را اعلام کرده است.

در لیست بازیگران فیلم دانکرک چهره‌هایی آشنا مشاهده می‌شوند که پیش از این نیز در ساخته‌های کریستوفر نولان حضور داشته‌اند. فیون وایت‌هد، که مدت زیادی از آغاز فعالیت‌های هنری‌اش نمی‌گذرد، نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد. از بازیگران مطرح و سرشناس فیلم دانکرک می‌توان به تام هاردی، مارک رایلنس (برنده جایزه اسکار و بازیگر فیلم Bridge of Spies)، کنت برانا و کیلین مورفی اشاره کرد.

همچین آنرین برنارد، هری استایلز (خواننده گروه وان دایرکشن)، جیمز دارسی، جک لودن، بری کئوگان و تام گلین کارنری در قالب نقش‌های فرعی به ایفای نقش خواهند پرداخت. نکته جالب در مورد بازیگران فیلم دانکرک، عدم حضور مایکل کین در این فیلم است.

دانکرک اولین ساخته کریستوفر نولان از زمان اکران فیلم Insomnia در سال ۲۰۰۲ است که مایکل کین در آن حضور ندارد. با این حال ممکن است که این بازیگر مطرح در مراحل بعدی فیلمبرداری به جمع بازیگران دانکرک اضافه شود.

(۵۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان