با 2 فوق ستاره هنرهای رزمی و بازیگری زنان آشنا شوید


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در این مطلب دو فوق ستاره هنرهای رزمی زنان را معرفی می‌کنیم که دستی هم در دنیای هنر بازیگری دارند. گینا کارانو گینا جوی کارانو (متولد 16 آوریل ، 1982)  ورزشکار رزمی کیک بوکسینگ و بازیگر آمریکایی است. جینا، بر اساس رتبه بندی اتحادیه هنرهای رزمی ترکیبی زنان (Unified Women’s Mixed Martial Arts) در...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در این مطلب دو فوق ستاره هنرهای رزمی زنان را معرفی می‌کنیم که دستی هم در دنیای هنر بازیگری دارند.

گینا کارانو

با 2 فوق ستاره هنرهای رزمی و بازیگری زنان آشنا شوید

گینا جوی کارانو (متولد ۱۶ آوریل ، ۱۹۸۲) ورزشکار رزمی کیک بوکسینگ و بازیگر آمریکایی است. جینا، بر اساس رتبه بندی اتحادیه هنرهای رزمی ترکیبی زنان (Unified Women’s Mixed Martial Arts) در رتبه سوم برترین مبارز و رتبه اول زیباترین مبارز زن جهان قرار دارد. قدرت و مهارت وی در کنار زیبایی ظاهری، باعث شده است که به عنوان گلادیاتور آمریکا در بین مردم مشهور شود.

مهارت‌های فوق‌العاده این ورزشکار نیرومند تگزاسی در موی تای و MMA بسیار مورد توجه استیون سدربرگِ کارگردان قرار گرفت که نتیجه آن به حضور ابر ستاره ورزش زنان در «هی‌وایر» سال ۲۰۱۱ منجر شد.

از معروفترین فیلم‌های او می‌توان به «سریع و خشن ۶» اشاره کرد. آخرین حضورش به فیلم سینمایی «ددپول» در سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد.

روندا روسی

با 2 فوق ستاره هنرهای رزمی و بازیگری زنان آشنا شوید

روندا روسی (زاده ۱ فوریهٔ ۱۹۸۷) یک ورزشکار و بازیگر اهل آمریکا است. وی در سن ۲۱ سالگی در المپیک تابستانی ۲۰۰۸ مدال برنز کسب کرد و به اولین زن آمریکایی تبدیل شد که در رشته جودو مدالی کسب کرده است. دو سال بعد از کسب مدال برنز در المپیک پکن کریر جدیدش را در هنرهای رزمی ترکیبی آغاز کرد و در اولین مبارزه آماتور خود توانست حریفش را طی ۲۳ ثانیه شکست بدهد و در حالیکه تمام نبردهایش را در زمانی کوتاه به پایان رسانده و رکورد ۱۲ پیروزی بدون شکست را به جا گذاشته است، به ابر ستاره زنان این رشته تبدیل شد تا او هم همچون همکارش گینا کارانو حق دیده شدن در یکی از نسخه‌های فیلم «سریع و خشن» را پیدا کند.

البته روندا روسی با اینکه زمانی حرف اول را در رینگ مبارزات می‌زد اما بعد از اینکه دو عنوان مهم در اختیارش را مقابل هالی هولم و آماندا نونز از دست داد دیگر در رینگ حرفی برای گفتن پیدا نکرد.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است نیز می‌توان به «سریع و خشمگین ۷» و «یک‌بارمصرف‌ها ۳» اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها