معرفی اپلیکیشن تاق باز محلی برای خرید و فروش کنسول و بازی


اپلیکیشن تاق باز این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بازی‌ها و کنسول‌های قدیمی خود را از طریق این برنامه به فروش برسانند و یا کنسول و بازی دلخواه خود را خریداری کنند. در این مقاله برنامه تاق باز را به شما معرفی خواهیم کرد پس ادامه مطلب را از دست ندهید. اپلیکیشن تاق باز به صورت اختصاصی به منظور داد و ستد بازی و...

اپلیکیشن تاق باز این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بازی‌ها و کنسول‌های قدیمی خود را از طریق این برنامه به فروش برسانند و یا کنسول و بازی دلخواه خود را خریداری کنند. در این مقاله برنامه تاق باز را به شما معرفی خواهیم کرد پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

اپلیکیشن تاق باز به صورت اختصاصی به منظور داد و ستد بازی و کنسول طراحی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن بازی‌های خود را به فروش گذاشته و یا به اصطلاح با بازی‌های سایر کاربران تاق بزنند. همچنین امکان خرید و فروش کنسول‌های بازی نیز توسط اپلیکیشن تاق باز فراهم آمده است.

معرفی برنامه تاق باز

پس از اجرای برنامه تاق باز و ورود به صفحه اصلی، به آگهی‌های برگزیده و تازه‌ترین آگهی‌های این برنامه دسترسی خواهید داشت. در قسمت فوقانی صفحه اصلی نیز دسته بندی انواع کنسول‌های بازی نمایش داده می‌شوند. با انتخاب هر یک از دسته‌بندی‌ها می‌توانید آگهی‌های مربوط به دسته‌بندی مورد نظر را مشاهده کنید.

معرفی اپلیکیشن تاق باز محلی برای خرید و فروش کنسول و بازی

با لمس هر آگهی اطلاعاتی نظیر تصاویر، مشخصات و قیمت محصول مورد نظر در اختیار شما قرار می‌گیرد. به منظور مشاهده اطلاعات تماس شخص آگهی‌دهنده و یا ثبت آگهی نیاز است تا در برنامه تاق باز عضو شوید. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس کرده و گزینه عضویت و ورود را انتخاب کنید. پس از عضویت در اپلیکیشن تاق باز ۷ کلید طلایی و ۳ کلید نقره‌ای به صورت رایگان دریافت می‌کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از کلیدهای طلایی به اطلاعات تماس شخص آگهی دهنده دسترسی داشته باشند و امکان ثبت آگهی نیز با استفاده از کلیدهای نقره‌ای فراهم آمده است.

معرفی اپلیکیشن تاق باز محلی برای خرید و فروش کنسول و بازی

با لمس آیکون به شکل کلید در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی می‌توانید تعداد کلیدهای خود را مشاهده کنید و یا نسبت به خرید کلید اقدام نمایید. اپلیکیشن تاق باز از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. بنابراین کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ذره‌بین به جستجوی محصول مورد نظر خود بپردازند.

معرفی اپلیکیشن تاق باز محلی برای خرید و فروش کنسول و بازی

برنامه تاق باز امکان درج آگهی کنسول و بازی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون قرمز رنگ به شکل به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه اصلی را لمس کنید و یا مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه افزودن آگهی را لمس نمایید.

معرفی اپلیکیشن تاق باز محلی برای خرید و فروش کنسول و بازی

نقاط قوت:

دسته‌بندی آگهی‌ها

قابلیت جستجو

امکان درج آگهی

نقاط ضعف:

عدم امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها

دیدن این نوشته‌ها نیز به شما پیشنهاد می‌شود:

بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل

بررسی برنامه Speedtest (اسپید تست): اندازه گیری سرعت اینترنت

معرفی برنامه Quizlet : یادگیری مطالب با استفاده از فلش کارت

بررسی برنامه هرمس (Hermes)؛ یادگیری زبان انگلیسی

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه