برنامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چوگان در تهران/ اعلام ترکیب تیم ملی


برنامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چوگان در تهران/ اعلام ترکیب تیم ملی

رقابت های مقدماتی گروه E جام جهانی چوگان با حضور کشورهای هند، ایران، پاکستان و آفریقای جنوبی از 12 تیرماه در باشگاه قصرفیروزه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون چوگان، یازدهمین دوره رقابت های مقدماتی جام جهانی چوگان در منطقه E( آفریقا و غرب آسیا ) با حضور کشورهای هند، ایران، پاکستان و آفریقای جنوبی روزهای ۱۲ و ۱۶ تیر ماه درباشگاه چوگان قصر فیروزه و ۱۴ تیر ماه در باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا برگزار می‌شود. روز دوشنبه 12 تیرماه 1396 در اولین روز این رقابت ها ساعت 17:00 تیم های پاکستان و آفریقای جنوبی و ساعت 18:30 تیم های ایران و هند در باشگاه چوگان قصر فیروزه به مصاف هم می روند.
روز چهارشنبه 14 تیرماه 1396 در دومین روز این رقابت ها ساعت 17:00 تیم های ایران و پاکستان و ساعت 18:30 تیم های آفریقای جنوبی و هند با یکدیگر به رقابت می پردازند.

روز جمعه 16 تیر ماه 1396 در سومین و آخرین روز این رقابت ها از ساعت 17:00 تیم های پاکستان و هند و ساعت 18:30 تیم های آفریقای جنوبی و ایران برای رقابت به میدان می روند و در پایان این رقابت ها اهداءجوایز و برنامه اختتامیه برگزار خواهد شد.

همچنین روز پنجشنبه ۸ تیر ماه تیم های شرکت کننده وارد تهران می شوند و روز جمعه ۹ تیرماه مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.

تیم ملی چوگا ن ایران با لباس قرمز و با ترکیب زیر در این رقابت ها حضور پیدا می کند. امیررضا بهبودی - اسماعیل امامی - محمد رضا بهبودی - مهدی پور سعادتی - محمد قلی ذوالفقاری - بهادر بابایی - رضا بهبودی - سید حسن بوری مارتین سرونت: سرپرست

پابلو سرونت : مربی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403