پدری که با دختر دو ساله اش در یک قبر بازی می کند!+عکس


پدری که با دختر دو ساله اش در یک قبر بازی می کند!+عکس

به گزارش کارگرآنلاین، این مرد و همسرش می دانند که به زودی دختر کوچکشان را از دست خواهند داد. به گفته پزشکان این کودک به یک اختلال شدید خونی مبتلاست و با وجود تلاش های پدر و مادرش و صرف هزینه 11 هزار پوند نتوانسته اند بیماری وی را درمان...

به گزارش کارگرآنلاین، این مرد و همسرش می دانند که به زودی دختر کوچکشان را از دست خواهند داد. به گفته پزشکان این کودک به یک اختلال شدید خونی مبتلاست و با وجود تلاش های پدر و مادرش و صرف هزینه 11 هزار پوند نتوانسته اند بیماری وی را درمان کنند.

«ژآنگ لیونگ » کشاورز اهل استان سیچوان از سر ناامیدی روزهاست که با فرزند کوچکش درون یک قبر بازی می کند و دخترش دیگر از فضای قبرهراسی ندارد. این پدر معتقد است که این کار سبب می شود که پس از مرگ تحمل این فضا برای دخترش راحت تر خواهد بود.

پدر و مادر این دختر می گویند دیگر پولی برای تامین هزینه های درمان دختر ۲ ساله شان ندارند و خود را برای مرگش آماده می کنند.

«ژانگ » می گوید:« ما پول زیادی برای درمان فرزندمان قرض گرفتیم اما دیگر کسی حاضر به پرداخت پول به ما نیست و ما چاره ای برای این بیماری نداریم. من و همسرم هیچ گزینه دیگری برای مقابله با بیماری فرزندمان نداریم و به سرنوشت شوم وی سر تسلیم فرود آورده ایم.»/برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها