دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس)


دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس) آنجلینا جولی از بردپیت جدا شد و با مردی 45 ساله وارد رابطه عاشقانه ای شد. از آنجا که انجلینا جولی 41 ساله و برد پیت 53 ساله جدا شده اند بنابرین اگرچه سخت است اما به گزارش فراناز باید منتظر شنیدن رابطه های جدید آنها با افراد مختلف باشیم!! خبرها حاکیست انجلینا جولی 41 ساله وارد رابطه...

دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس)

دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس)

آنجلینا جولی از بردپیت جدا شد و با مردی 45 ساله وارد رابطه عاشقانه ای شد. از آنجا که انجلینا جولی 41 ساله و برد پیت 53 ساله جدا شده اند بنابرین اگرچه سخت است اما به گزارش فراناز باید منتظر شنیدن رابطه های جدید آنها با افراد مختلف باشیم!! خبرها حاکیست انجلینا جولی 41 ساله وارد رابطه با مردی 45 ساله شده است !!

به گزارش فراناز جرد لتو 45 ساله که سابقه دوبار همبازی شدن با انجلینا جولی را داشته است با این بازیگر مشهور در تکست های تلفنی صحبت کرده و در چند قرار شام دیدار داشته است . پس از اینکه خبر جدایی آنجلینا جولی و برد پیت منتشر شد و خیلی از طرفداران این زوج را شوکه کرد, حالا خبر دیگری منتشر شده است که با واکنش بسیاری از طرفداران جولی همراه شده است.

دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس)

طبق خبر های منتشر شده آنجلینا جولی با همبازی قدیمیش جرد لتو ممکن است وارد یک رابطه عاطفی شود!آنها از سال 1999 با یکدیگر همکاری داشته و در سال 2004 نیز در فیلم الکساندر (اسکندر) هم بازی شدند.

دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق از بردپیت (عکس)

آنجلینا جولی و جرد لتو در سال 2004 در اکران فیلم الکساندر

گویا پس از جدایی برد پیت و آنجلینا جولی, جرد لتو با آنجلینا تماس گرفته و از او درباره شرایط روحی اش سوال کرده و با آنجی همدردی کرده است.پس از این اتفاق تماس های آنها بیشتر شده و رابطه گرم تری برقرار کرده اند.

یکی از دوستان مشترک این بازیگران می گوید که جرد لتو بار دیگر لبخند را برروی لب های آنجلینا برگردانده و این موضوع مهمی است.

هیچ یک از این هنرمندان هنوز واکنشی نسبت به این خبر نداده اند. جرد لتو هم اکنون 45 سال و آنجلینا جولی 41 سال سن دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !