نقش مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد


نقش مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد

«مایکل ماندو» (Michael Mando) نقش خود در فیلم Spider-Man: Homecoming را فاش کرد. چندی پیش حضور داشتن مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming لو رفت ولی مارول مانع فاش شدن هویت شخصیت او شد. از آنجایی که فاصله زیادی با اکران فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) باقی...

«مایکل ماندو» (Michael Mando) نقش خود در فیلم Spider-Man: Homecoming را فاش کرد. چندی پیش حضور داشتن مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming لو رفت ولی مارول مانع فاش شدن هویت شخصیت او شد.

از آنجایی که فاصله زیادی با اکران فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) باقی نمانده است خود مایکل ماندو با انتشار عکسی در اینستاگرام اعلام کرد که نقش چه شخصیتی را برعهده دارد. در طی چند هفته گذشته بازیگران و تیم توسعه این فیلم با مصاحبه‌های مختلف تلاش داشتند توجه رسانه‌ها و طرفداران جلب کنند تا از این طریق Spider-Man: Homecoming آغازی قدرتمند در باکس آفیس داشته باشد. البته با این روش اطلاعات مهمی نیز از فیلم در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

همان‌طور که بعضی از طرفداران حدس می‌زدند مایکل ماندو نقش یکی از شخصیت‌های منفی فیلم، «اسکورپیون» (Scorpion)، را بازی خواهد کرد. او با انتشار تصویر زیر بیان کرد که برای بازی در نقش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های منفی دنیای ابرقهرمانان هیجان زیادی داشت. شما این تصویر را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

نقش مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد

شخصیت اسکورپیون یا عقرب یکی از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی است و در فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی نیز از او استفاده شده است. هنوز میزان تاثیر گذاری شخصیت اسکورپیون در فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص نیست، چون شخصیت منفی اصلی فیلم «والچر» (Vulture) هست و احتمال می‌رود که اسکورپیون نقش بیشتری در نسخه‌های بعدی این مجموعه داشته باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نقش مایکل ماندو در فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند