کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاقچیان حرفه‌ای و دستگیری 8 عضو آن و کشف یک تن و 890 کیلو تریاک خبر داد‌.

‌‌به گزارش ایسنا- سردار"حسین رحیمی" در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: تکاوران انتظامی شهرستان ایرانشهر در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و بلند مدت، یک باند قاچاقچیان مسلح و حرفه ای را که با استفاده از خودروهای سنگین از نواحی مرزی مواد مخدر را به ایرانشهر منتقل کرد و قصد جابه جایی آن به عمق کشور را داشتند، شناسایی می‌کنند و تحرکات اعضای آن را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از اینکه قاچاقچیان با یک دستگاه کامیون وارد کمین تکاوران پلیس شدند، با مشاهده ماموران، ضمن انجام حرکات مارپیچ از منطقه متواری شده که پس از مدتی تعقیب و گریز و هدف قرار گرفتن لاستیک‌های این خودرو، ماموران موفق به توقیف آن شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و در بازرسی دقیق از کامیون، یک تن و 655 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه آن جاسازی شده بود، کشف شد‌.

سردار رحیمی در ادامه بیان کرد: تکاوران پلیس ایرانشهر در ادامه این عملیات سه دستگاه خودرو سبک دیگر حامل مواد مخدر را در منطقه "ایرانشهر" شناسایی کرد‌ که قاچاقچیان با مشاهده ماموران با آنها درگیر می‌شوند و پس از نیم ساعت درگیری ضمن توقیف این خودروها، 6 متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروها 236 کیلو تریاک را کشف کردند‌.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...