اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!


اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!

موبنا – با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن پدیده‌ای مجازی به نام دابسمش، این گزارش‌ها مورد توجه علاقه‌مندان و طنزپردازان قرار گرفت و به نوعی همه گیر شد؛ تا جایی که امروز کمتر کسی است که با واژه دابسمش و حتی اسم سرهنگ علیفر آشنا نباشد! سرهنگ...

موبنا – با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن پدیده‌ای مجازی به نام دابسمش، این گزارش‌ها مورد توجه علاقه‌مندان و طنزپردازان قرار گرفت و به نوعی همه گیر شد؛ تا جایی که امروز کمتر کسی است که با واژه دابسمش و حتی اسم سرهنگ علیفر آشنا نباشد!

سرهنگ علیفر یکی از گزارشگان مسابقات فوتبال کشور است که به فریادهای عجیب و سبک گزارش خاصش معروف شده است. در این بخش از پانوشت با هم به نقد و بررسی اپلیکیشن «گزارشگری سرهنگ علیفر» خواهیم پرداخت.

نکته اول که در این بررسی باید به آن اشاره کنیم اختصاصی بودن این اپلیکشن است؛ گویا این برنامه توسط خود سرهنگ و برای مخاطبانش تهیه و تولید شده تا ارتباطی تعاملی‌تر با آنها برقرار کند.

شما در این برنامه از امکانات مختلفی برخوردار هستید، امکاناتی نظیر ارسال پیام برای سرهنگ علیفر، ارائه نظر در مورد گزارش‌های سرهنگ، بخش دابسمش‌ها که می‌توانید در آن به مشاهده و ارسال دابسمش‌های فوتبالی به خصوص در ارتباط با سرهنگ علیرضا علیفر بپردازید، مشاهده گل‌های زیبای فوتبالی، تصاویر جالب از خود سرهنگ علیفر، بخش جذاب فوتبال فان و بخش‌های جالب دیگر …

با ورود به برنامه با پیام خوشآمد گویی سرهنگ علیفر مواجه خواهید شد! البته این موضوع در ابتدا جذاب ولی بعد از مدتی تکراری به نظر خواهد رسید!

در صفحه اول چند گزینه وجود دارد که به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم :

اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!آیکون توی دروازه:

سرهنگ علیفر در بین گزارشگران به تکیه‌کلام «توی دروازه»‌اش معروف است. در این قسمت تعدادی از مسابقاتی که او در آنها هنگام گل زدن دو تیم از کلمه تــــــوی دروازه استفاده کرده، وجود دارد تا شما بتوانید از این ویدیو‌ها استفاده و کلیپ‌های دابسمش تولید کنید. اگر اهل دابسمش هستید، این بخش به دردتان خواهد خورد.

ارسال نظر به سرهنگ:

شوکه نشوید، خود سرهنگ اعلام می‌کند که منتظر پیام‌های شماست! پس اگر از طرفدارانش هستید، دست بجنبانید و نظراتتان را برای سرهنگ ارسال کنید.

دابسمش:

در این بخش تعدادی دابسمش تولید شده توسط علاقه‌مندان به سرهنگ وجود دارد و هر دابسمش جدیدی که تولید شود نیز به این بخش اضافه خواهد شد.

کارگاه کلیپ سازی:

این قسمت شامل ابزارهایی برای تولید کلیپ است. صداهای آماده از سرهنگ علیفر و نرم افزارهای مورد نیاز برای ویرایش ویدیو و همینطور تولید دابسمش در این قسمت قابل دسترسی هستند.

البته نکته ای که نباید از آن غافل شد، بحث کامل نبودن امکانات تمام بخش هاست. این برنامه به نظر برنامه کاملی می‌رسد ولی زمانی که مشغول کارکردن با بخش‌های متفاوت آن می‌شوید، مسائلی وجود دارد که شاید به نظر خوشایند نرسد! رابط کاربری ضعیف در کنار آپدیت‌های قدیمی و ضعیف محتوا و همینطور نیاز به مصرف اینترنت در هنگام مشاهده کلیپ‌ها از جلمه ضعف‌های این برنامه هستند. این برنامه باتوجه به اینکه از حمایت سرهنگ علیفر به عنوان برنامه اختصاصی ایشان برخوردار است، می تواند با تولید محتوای مناسب و کمی ویرایش و بهینه سازی به برنامه‌ای موفق تبدیل شود.

این اپلیکیشن به صورت رایگان از طریق کافه بازار قابل دسترسی و دانلود است.

نقاط قوت:

• حمایت رسمی از طرف آقای علیفر

• تعاملی بودن اپلیکیشن

نقاط ضعف:‌

• رابط کاربری نامناسب

• عدم به روزرسانی صحیح برنامه

• اختلال در عملکرد برخی قسمت ها

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندرویدی توسعه داده شده و از طریق کافه بازار در دسترس است.

اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!
اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!اپلیکیشن گزارشگری سرهنگ علیفر!
منبع: پانوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی