جنسیت جنین نامزد جدید رونالد مشخص شد + تصاویر


جنسیت نوزاد جدید کریستین رونالدو و نامزدش جورجینا مشخص شد بعد از انتشار اولین عکس از دوقلوهای دوست داشتنی کریس رونالدوی پرتغالی حالا خبر از حضور دختری دیگر در زندگی او به گوش می رسد ، اکثر وب سایتها این خبر را با عنوان “پای یک دختر جدید به زندگی کریستین رونالدو باز شد” منتشر کردند که در نوع خود جالب و جذاب...

جنسیت نوزاد جدید کریستین رونالدو و نامزدش جورجینا مشخص شد

بعد از انتشار اولین عکس از دوقلوهای دوست داشتنی کریس رونالدوی پرتغالی حالا خبر از حضور دختری دیگر در زندگی او به گوش می رسد ، اکثر وب سایتها این خبر را با عنوان “پای یک دختر جدید به زندگی کریستین رونالدو باز شد” منتشر کردند که در نوع خود جالب و جذاب بود.جنسیت جنین نامزد جدید رونالد مشخص شد + تصاویر
Cristiano Ronaldo’s girlfriend Georgina Rodriguez said to be ‘five months pregnant with baby girl’
جنسیت جنین نامزد جدید رونالد مشخص شد + تصاویر
بارداری جورجینا نامزد جدید رونالد برای نوزاد دختر

دختر کریس رونالدو و نامزد جدیدش جورجینا ماه اکتبر به دنیا خواهد آمد

از ماه گذشته تا کنون اخبار متعددی با عنوان فرزند کریس رونالدو منتشر شده است که جدیدترین ان حاکی از تعیین جنسیت نوزادی است که “جورجینا” نامزد جدید رونالدو باردار است می باشد.
یکی از منابع نزدیک به خانواده و نامزد اسپانیایی رونالدو به “sun” گفت :”جورجینا” در مورد بارداری اش با او صحبت کرده است و نتیجه ی جدید سونوگرافی تعیین جنسیت را برایش خوانده است که در ان پزشک نوزاد را دختر تشخیص داده است.
ماه گذشته هم گزارش شده بود که رونالدو انتظار تولد فرزند جدیدش را می کشد و خبری نیز درباره مراجعه او و نامزدش به یک کلینیک ژنتیک برای انجام آزمایش های مربوط به سلامت و تعیین جنسیت جنین منتشر کرد.
همچنین بخوانید : تمام اخبار و حواشی مربوط به کریستیانو رونالدو
اکنون ظاهراً جورجینای ۲۳ ساله به خانواده مهاجم ۳۲ ساله رئال مادرید اعلام کرده که باردار است و اولین فرزند دختر رونالدو را در پایان ماه اکتبر به دنیا خواهد آورد.
نامزد دورگه اسپانیایی آرژانتینی کریس ماه ژوئن سال گذشته در یک فروشگاه عرضه پوشاک در مادرید با رونالدو آشنا شد.
رونالدو که پیش از این یک پسر (کریستیانو جونیور) داشت و بعد از تولد دوقلوهایش حالا صاحب سه فرزند است، این بار قرار است صاحب فرزند دختر شود.
جنسیت جنین نامزد جدید رونالد مشخص شد + تصاویر
کریس رونالدو و پسرش
جنسیت جنین نامزد جدید رونالد مشخص شد + تصاویر
عکس جدید کریس رونالدو در کنار دوقلوهایش
منبع : گروه ترجمه نمناک /ن
مجله اینترنتی آسمانیها۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته