آقای برانکو انسجام تیمی خود را فدای چه کسی می کنید؟


فوتبال یک حرکت جمعی است و یک تیم همواره برنده می شود و در فوتبال نمی گویند که به عنوان مثال مسی قهرمان شده است. بلکه صحبت از قهرمانی بارسا خواهد بود و یا رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان است بلکه این رئال مادرید است که قهرمان اروپا می شود در هیچ کجای دنیا تیم پایین تر از فرد نیست نگاهی به چند جمله ای که بزرگان فوتبال گفته اند...

فوتبال چگونه رو به جلو حرکت می کند؟

آقای برانکو انسجام تیمی خود را فدای چه کسی می کنید؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۷:۰۰
آقای برانکو انسجام تیمی خود را فدای چه کسی می کنید؟

آقای برانکو انسجام تیمی خود را فدای چه کسی می کنید؟ این فوتبال پیشرفت نمی کند زیرا صلابت ندارد و تفکر تیمی در آن جائی ندارد زیرا عشق طرفدار و آبرو سرمربی و اصول رعایت نمی شود فوتبال ما محکوم به عقب گرد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوتبال یک حرکت جمعی است و یک تیم همواره برنده می شود و در فوتبال نمی گویند که به عنوان مثال مسی قهرمان شده است. بلکه صحبت از قهرمانی بارسا خواهد بود و یا رونالدو قهرمان لیگ قهرمانان است بلکه این رئال مادرید است که قهرمان اروپا می شود در هیچ کجای دنیا تیم پایین تر از فرد نیست نگاهی به چند جمله ای که بزرگان فوتبال گفته اند بیافکنیم.برانکو.برانکو.

ژرارلد هولیه می گوید:برانکو.برانکو.برانکو.

باید باور داشته باشیم که تیم در درجه اول قرار دارد فوتبال یک ورزش گروهی است و تیم مهمتر از هرچیز است و به این معنی است این گفته که ” برای تیم چه کار می توانیم انجام دهیم ؟ چگونه بهتر می توانیم در خدمت تیم باشیم ؟”

سر الکس فرگوسن می گوید:

” ذات و ماهیت هر تیم خوب بواسطه مجموعه نقاط قوت و ضعف هر یک از بازیکنان تعیین می شود “

آندره ویاس بواش که در چلسی و تاتنهام مربیگری کرده است اظهار نظر دیگری دارد و می گوید:

” ارزش گروه فراتر از هر چیز دیگری است و در این چار چوب بازیکنی که ستاره زمین است و باعث بردن و قهرمانی می شود به همان اندازه برای تیم اهمیت دارد که دروازه بان ذخیره ای که حتی فرصت بازی پیدا نکرده است “

کوین کیگان ستاره لیور پول که روزگاری در هامبورگ بازی می کرد اعلام کرد تا زمانی که یاد نگرفتم بخشی از یک تیم نه ستاره ای گران قیمت از لیورپول هستم هیچگاه نتوانستم در مکتب آلمانی ها موفق باشم و با درک این موضوع با هامبورگ قهرمان شدیم .

آلمانی ها قهرمان امروز با همین تز قهرمان جهان و قهرمان زیر ۲۱ سال اروپا و فینالیست جام کنفدراسیون ها هستند و بی اغراق نیست که می گویند آنها سه تیم دارند که حتی می توانند ترکیب تیم جام جهانی ۲۰۲۲ خود را از امروز تعیین کنند آنها برای آلمان بازی می کنند .

این فوتبال رو به جلو است فوتبالی که شعار معروف رمان مشهور اکساندر دوما یعنی سه تفنگدار را تکرار می کند ” یکی برای همه و همه برای یکی” و این یکی همان تیم است اتفاقی که در فوتبال ما توسط کی روش رخ داد او به کسی باج نمی دهد. اجازه نمی دهد کسی بخواهد تیم و حیثیت و آبرو و عشقی که به تیم داده می شود را به هیچ انگارد.

اما امروز در فوتبال ما شاهد هستیم بازیکنی که قرارداد دارد به سر تمرین های پیش فصل که نزدیک به ده روز از آن گذشته است و ملی پوشان پنجمین روز تمرینات خود را گذراندند نیاید و تازه مدیر برنامه با وقاحت هرچه تمام تر می گوید بازیکن تحت قرار داد ۴۸ ساعت دیگر هم نخواهد آمد تا تکلیفش مشخص شود!! یعنی قرار داد و حرف و ارزش و… هیچ است و هیچ!

آیا این گونه می شود که موفق شد؟ آقای برانکو انسجام تیمی خود را فدای چه کسی می کنید؟ این فوتبال پیشرفت نمی کند زیرا صلابت ندارد و تفکر تیمی در آن جائی ندارد زیرا عشق طرفدار و آبرو سرمربی و اصول رعایت نمی شود فوتبال ما محکوم به عقب گرد است.

تورج عاطف-اختصاصی پارس فوتبال

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی , نویسندگان و مقالات , نیش و نوش - تورج عاطف
برچسب ها : انتقال مهدی طارمی, برانکو ایوانکووچ, پرسپولیس, تورج عاطف, فرگوسن فوتبال جهان, لیگ برتر, مهدی طارمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست